DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти » Випуск 14 (19) Частина 1 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20945
Title: Формування інтонаційно-образного мислення молодших школярів як педагогічна проблема
Authors: Мен Фаньцзюань
Keywords: интонационно-образное мышление
музыкальный образ
интонация
музыкальное обучение младших школьников
intonation vivid thought
musical appearance
intonation
musical studies of junior schoolboys
Issue Date: 2013
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Мен Фаньцзюань. Формування інтонаційно-образного мислення молодших школярів як педагогічна проблема / Мен Фаньцзюань // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. «Гуманістичні орієнтири мистецької освіти», 25-27 квітня 2013 року. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 14 (19), ч. 1. – С. 228-231.
Abstract: В статье рассмотрены характеристики интонационно-образного мышления в контексте восприятия музыки. Представлены основные методические направления развития интонационно-образного мышления младших школьников в процессе вокально-хоровой работы.
In the article certainly descriptions intonation vivid thought in the context of music perception. Basic methodical directions of development are given intonation vivid thought of junior schoolboys in the process of vocally choral works.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20945
Appears in Collections:Випуск 14 (19) Частина 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Men Fantsziuan.pdf150.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.