DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) » Випуск 3 (97) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20874
Title: Рухові завдання як специфічна мета фізичного виховання студентів
Other Titles: Motive tasks as specific aim of physical education students
Authors: Рожков, В. Ю.
Коломєйцева, О. М.
Жуков, В. О.
Keywords: фізичне виховання
рухові завдання
студенти
здібності
физическое воспитание
двигательные задания
студенты
способности
physical education
motive tasks
students
capabilities
Issue Date: 2018
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Рожков, В. Ю. Рухові завдання як специфічна мета фізичного виховання студентів / В. Ю. Рожков, О. М. Коломєйцева, В. О. Жуков // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 3 (97). - С. 94-99.
Abstract: У статті розглянуті основні шляхи вирішення проблем малорухливого способу життя. Однією з основних ознак здорового способу життя є висока фізична активність – рух. Величезні можливості, закладені в організмі людини, можуть бути реалізовані для здоров’я і активного довголіття тільки за умови постійної дружби з фізичними навантаженнями. Нажаль, більшість людей у нашій державі ведуть малорухомий спосіб життя. Саме з них формується багатомільйонна армія людей, які не можуть вважатися здоровими, але поки що не потребують і екстреної медичної допомоги. Водночас поступове зниження фізичної активності у суспільстві призводить до розповсюдження серцево-судинних та ендокринних захворювань, хронічних розладів опорно-рухового апарату. Відсутність звички до здорового способу життя провокує розвиток алкогольної та тютюнової залежності, ожиріння та психологічних проблем. В нашій країні збитки від малорухомого способу життя обчислюються мільярдами гривень, і ця цифра щороку зростає. На лікування хвороб, пов’язаних з гіподинамією, витрачаються величезні кошти. Проте існує потужний природний спосіб протистояти хворобам, і це – активний рух. Цілеспрямований вплив на людину, певні якості, що розвивають у неї і які затребувані суспільством і самою людиною, називають вихованням [9]. Фізичне виховання може набувати різних форм залежно від індивідуальних потреб і можливостей вихованців, але воно завжди має бути присутнім у загальній програмі роботи зі студентами.
В статье рассмотрены основные пути решения проблем малоподвижного образа жизни. Одним из основных признаков здорового образа жизни является высокая физическая активность – движение. Огромные возможности, заложенные в человеческом организме, могут быть реализованы в здоровье и активное долголетие только при условии постоянной дружбы с физическими нагрузками. К сожалению, большинство людей нашей страны ведут малоподвижный образ жизни. Именно из них формируется многомиллионная армия людей, которые не могут считаться здоровыми, но пока в экстренной медицинской помощи не нуждаются. В то же время постепенное снижение физической активности в обществе приводит к распространению сердечно-сосудистых и эндокринных заболеваний, хронических болезней опорно-двигательного аппарата. Отсутствие привычки к здоровому образу жизни провоцирует развитие алкогольной и никотиновой зависимости, ожирения и психологических проблем. В нашей стране ущерб от малоподвижного образа жизни исчисляется миллиардами, и эта цифра ежегодно растет. На лечение болезней, связанных с гиподинамией, тратятся огромные средства. Но существует мощный естественный способ противостоять болезням, и это – активное движение. Целенаправленные действия на человека, определенные качества, которые развивают у него, востребованные обществом и самим человеком, принято называть воспитанием [9]. Физическое воспитание может принимать разные формы в зависимости от индивидуальных потребностей и возможностей воспитанников, но всегда должно присутствовать в общей программе работы со студентами.
The basic ways of decision of problems of sedentary way of life are considered in the article. One of the main signs of a healthy lifestyle is high physical activity - movement. The huge possibilities inherent in the human body can be realized in health and active longevity only under the condition of constant friendship with physical exertion. Unfortunately, most people in our country have a sedentary lifestyle. It is from them that a multimillion army of people is being formed that can not be considered healthy, but so far they do not need emergency medical care. At the same time, a gradual decrease in physical activity in society leads to the spread of cardiovascular and endocrine diseases, chronic diseases of the musculoskeletal system. Lack of habit to a healthy lifestyle provokes the development of alcohol and nicotine addiction, obesity and psychological problems. In our country, the damage from a sedentary lifestyle is estimated in billions, and this figure is growing every year. To treat diseases associated with inactivity, huge funds are being spent. But there is a powerful natural way to resist illnesses, and this is an active movement. Purposeful actions on a person, certain qualities that he develops, which are in demand by society and the person himself, are usually called upbringing [9]. Physical education can take different forms depending on the individual needs and abilities of pupils, but should always be present in the general program of work with students.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20874
Appears in Collections:Випуск 3 (97)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rozhkov_Kolomeitseva_Zhukov.pdf349.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.