Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Структурування знань як необхідна умова навчання учнів творчій пізнавальній діяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сарієнко, В.В.
dc.date.accessioned 2012-12-24T00:26:10Z
dc.date.available 2012-12-24T00:26:10Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Сарієнко В.В. Структурування знань як необхідна умова навчання учнів творчій пізнавальній діяльності / В.В. Сарієнко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 17. Теорія і практика навчання та виховання. – Вип. 15: збірник наукових праць. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010. – С. 150-157 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2082
dc.description.abstract У статті висвітлюється класифікація наукових знань за гносеологічними, логічними, функціональними та дидактичними принципами, і їх співвідносність з системою їх викладення у шкільних підручниках. Розкривається відповідність структуризації наукових знань способу вивчення навчального матеріалу учнями. Пропонується система структурування навчального матеріалу у шкільних підручниках, орієнтована на розвиток творчих компонентів в засвоєнні нових знань. ru_RU
dc.description.abstract The article deals with the classification of scientific knowledge on gnoseological, logical, functional, didactic principles and their correlation with the system of presentation in school textbooks. The system of structuring subject material in school textbooks is offered; it is oriented at the development of creative components in mastering new knowledge. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject структуризація знань ru_RU
dc.subject репродуктивний спосіб пізнання ru_RU
dc.subject творчий спосіб пізнання ru_RU
dc.subject лінійно-смисловий принцип побудови структури наукових знань ru_RU
dc.subject лінійно-змістовий принцип побудови структури наукових знань ru_RU
dc.subject класифікація наукових знань ru_RU
dc.subject емпіричний рівень оволодіння певною системою знань ru_RU
dc.subject теоретичний рівень оволодіння певною системою знань ru_RU
dc.subject knowledge structuring ru_RU
dc.subject reproductive mode of cognition ru_RU
dc.subject creative mode of cognition ru_RU
dc.subject linear content principle of building up the structure of scientific knowledge ru_RU
dc.subject classification of Scientific Knowledge ru_RU
dc.subject empirical level of mastering a certain system of knowledge ru_RU
dc.subject system of knowledge ru_RU
dc.subject theoretical level ru_RU
dc.title Структурування знань як необхідна умова навчання учнів творчій пізнавальній діяльності ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу