Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Підвищення емоційної стійкості студентів вищих навчальних закладів засобами фізичної культури та спорту

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кравченко, Т. П.
dc.date.accessioned 2018-09-11T08:40:56Z
dc.date.available 2018-09-11T08:40:56Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Кравченко, Т. П. Підвищення емоційної стійкості студентів вищих навчальних закладів засобами фізичної культури та спорту / Т. П. Кравченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 2 (96). - С. 45-48. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20770
dc.description.abstract У статті, на основі аналізу узагальнення та систематизації літературних джерел, визначені особливості прояву емоційної стійкості, її впливу на успішність навчальної діяльності та фізичний розвиток студентів. Розкриті потенційні можливості емоційної сфери студентів, охарактеризовано необхідність в творчому і інформаційно- насиченому процесі навчання, встановлено, що забезпечення всебічної висококваліфікованої підготовки студентської молоді не тільки до трудової діяльності, а й збереження і зміцнення її фізичного і психічного здоров’я є досить важливою складовою підвищення емоційної стійкості. Охарактеризовано, що процес формування емоційної стійкості у нестійких особистостей повинен включати цілеспрямовану зміну характеру психологічного рівня регуляції дії, результатом якої повинні бути такі навички, як передбачення, екстраполяція, можливість довільно регулювати просторово-часові характеристики. Висвітлено процес створення оптимальних умов, для підвищення емоційної стійкості студентів засобами фізичної культури і спорту. ua
dc.description.abstract In the article, based on the analysis of generalization and systematization of literary sources, the features of the manifestation of emotional stability, its impact on the success of educational activities and the physical development of students are determined. The potential of the emotional sphere of students has been revealed, the need for a creative and informative-intensive learning process has been characterized, it has been established that the provision of comprehensive highly qualified training of student youth not only to work but also the preservation and strengthening of its physical and mental health is a very important component of increasing emotional stability . It is characterized that the process of formation of emotional stability in unstable personalities should include a purposeful change in the nature of the psychological level of regulation of the action, the result of which must be skills such as predictions, extrapolation, the ability to arbitrarily regulate the space-time characteristics. The process of creating optimal conditions for increasing students' emotional stability through means of physical culture and sports. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject емоційна стійкість ua
dc.subject студенти ua
dc.subject фізична культура ua
dc.subject спорт ua
dc.subject emotional stability ua
dc.subject students ua
dc.subject physical culture ua
dc.subject sports ua
dc.title Підвищення емоційної стійкості студентів вищих навчальних закладів засобами фізичної культури та спорту ua
dc.title.alternative Increase of emotional stability of students of higher educational institutions by means of physical culture and sports ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу