Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Мотивація студентів до занять фітнесом в навчальному процесі з фізичного виховання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Градусова, Н. В.
dc.contributor.author Кузьменко, Н. В.
dc.date.accessioned 2018-09-06T05:26:28Z
dc.date.available 2018-09-06T05:26:28Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Градусова, Н. В. Мотивація студентів до занять фітнесом в навчальному процесі з фізичного виховання / Н. В. Градусова, Н. В. Кузьменко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 11 (93). - С. 35-38. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20668
dc.description.abstract Наведені результати анкетування студенті з питань мотивації тих, хто навчається, до занять фітнесом в процесі фізичного виховання. В опитуванні брали участь студенти різних факультетів. Встановлено, що більшість опитуваних студентів не займались фітнесом до вступу в вищий навчальний заклад (ВНЗ). Головними мотивами до занять фітнесом є підвищення рівня власної фізичної підготовленості та відчуття впевненості в собі, а також розвиток спеціальних професійно важливих фізичних якостей, які в майбутньому будуть сприяти професійній діяльності студентів. Показано, що фітнесом в ВНЗ займаються 13,82 % студентів. Безперечними лідерами є плавання – 18,37 % та атлетична гімнастика – 17,19%. Також користуються популярністю спортивні ігри – 26,77 % (футбол, баскетбол, волейбол, теніс). Також відвідуються секції спортивної гімнастики, боротьби, боксу, туризму, легка атлетика. ua
dc.description.abstract The results of the survey of students to motivate students to fitness training in physical education. The survey involved students different faculties. Found that most respondents were not engaged in fitness to enter a higher educational institution. The main motivation for fitness sessions are to improve their physical fitness and self-confidence, as well as the development of special vocational important physical qualities, which in the future will contribute to professional students. It is shown that fitness in high school students engaged in 13.82%. Absolute leaders yavlyayutsya swimming - 18.37% and athletic gymnastics - 17.19%. Also popular sports games - 26.77% (football, basketball, volleyball, tennis). Also visited section of gymnastics, boxing, wrestling, and tourism. The rapid growth of the health-improving physical culture and sport for all leads to the emergence of new terms and concepts. In recent years, a number of new terms have appeared in the fitness physical culture: aerobics, slide aerobics, spinbike aerobics, fitball, stretching, pilates, shaping, aqua-aerobics and others. The most widely used term "fitness", which firmly entered the popular, journalistic and methodological literature, however, has no clear scientific substantiation in the domestic field of physical education and sports. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject оздоровча фізична культура ua
dc.subject фізична підготовка ua
dc.subject різновиди фітнесу ua
dc.subject мотивація навчального процесу ua
dc.subject health physical education ua
dc.subject physical fitness ua
dc.subject variety of fitness ua
dc.subject motivatsіya academic process ua
dc.title Мотивація студентів до занять фітнесом в навчальному процесі з фізичного виховання ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу