Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Дослідження мотиваційних чинників до занять з волейболу студентів НУВГП

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сініцина, О.
dc.contributor.author Зубрицький, Б.
dc.contributor.author Петрук, Л.
dc.contributor.author Цицаркін, О.
dc.date.accessioned 2018-08-17T10:54:42Z
dc.date.available 2018-08-17T10:54:42Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Дослідження мотиваційних чинників до занять з волейболу студентів НУВГП / О. Сініцина, Б. Зубрицький, Л. Петрук, О. Цицаркін // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 2 (83). - С. 100-103. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20495
dc.description.abstract З метою дослідження мотиваційних чинників до занять з волейболу студентів Національного університету водного господарства та природокористування (НУВГП) було проведено анкетування. У статті проаналізовані результати анкетування студентів Національного університету водного господарства та природокористування. Подано перелік змагань різних рівнів, в яких приймають участь студенти, задіяні у дослідженні. В опитуванні взяли участь 40 студентів І-V курсу, які обрали волейбол, як пріоритетний вид спорту для занять з дисципліни «Фізичне виховання» під час навчання у вищому навчальному закладі. З них 15 студентів першого курсу – це 37,5% респондентів, 6 студентів другого курсу, що становить 15% та 6 студентів третього курсу – 15%. 20% опитаних складали студенти четвертого курсу у кількості 8 чоловік та 12,% – це 5 студентів п’ятого курсу. Респондентам була запропонована анкета для визначення важливості того чи іншого мотиву та було запропоновано проранжувати подані чинники від 1 до 11. У результаті дослідження встановлено, що пріоритетним фактором, який впливає на мотивацію до занять в секції з волейболу є «зміцнення здоров'я» – 60,0% опитаних віднесли даний мотив на перше місце. Такий мотив, як «участь у змаганнях» 17,5% студентів поставили на друге місце. 22,5% респондентів мотив «підвищення стійкості до емоційних стресів» віднесли на четверте місце. Важливість «удосконалення форми тіла» під час спортивних занять 22,5% поставили на сьому позицію. На думку 17,5% опитаних «популярність волейболу» займає середню позицію. «Стан спортивного залу» є мало популярним мотивом – 32,5% визнали його найменш значущим. Опитані студенти вважають, що «підвищення працездатності» не є найактуальнішим, лише 5% визнали його пріоритетним. «Позитивні емоції», як мотив, що спонукає до занять 15% респондентів віднесли на третю позицію. Доведено що «виконання спортивного розряду» є мало популярним мотивом – 20% опитаних винесли його на десяте та одинадцяте місце. «Активне дозвілля» займає середню позицію у мотивації студентів до занять з волейболу. 12,5% респондентів мотив «досвідчені тренери» поставили на перше місце. ua
dc.description.abstract To investigate motivational factors to employment volleyball students of the National University of water and economy and nature use (NUWENU) survey was conducted. The article analyzed the results of a survey of students of the University of water and economy and nature use. Posted competitions for different levels, were students involved in the research. The survey involved 40 students and I -V course who chose volleyball as a priority sport for lessons on discipline "Physical Education" while studying in university. Of these 15 students the first course - 37.5% respondents, 6 students of the second course, which is 15% and 6 students of the third course - 15%. 20% of surveyed students accounted for the fourth course in a number of 8 people and 12% - 5 fifth- senior year students. Respondents were offered a questionnaire to determine the importance of a motive and were asked to rank the factors filed from 1 to 11. The study found that the priority factor that affects the motivation to classes used in volleyball is the "health promotion" - 60.0% of respondents took this motive in the first place. This motive, as "participation in competitions" 17.5% of the students have put in second place. 22.5% of respondents motive "increased resistance to emotional stress" attributed to fourth place. The importance of "improving body shape" during sports 22.5% set in the seventh position. According to opinion 17.5% of respondents' popularity of volleyball is midiocre. "Condition of the gym" is not wery popular motive - 32.5% found it less important. The surveyed students believe that "improving efficiency" is not the most notional, only 5% admitted his priority. "Positive emotions" motiveted to employment 15% of respondents tookit to the third position. Proved that "the performance sports category" is a popular motive - 20% of respondents brought it to the tenth and eleventh place. "Active free time" is the average position in the motivation of students to classes in volleyball. 12.5% of respondents motive "skilled trainers" put first. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject мотивація ua
dc.subject фізичне виховання ua
dc.subject волейбол ua
dc.subject студенти ua
dc.subject motivation ua
dc.subject physical education ua
dc.subject volleyball ua
dc.subject students ua
dc.title Дослідження мотиваційних чинників до занять з волейболу студентів НУВГП ua
dc.title.alternative The research of motivational factors to employment volleyball NUWENU students ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу