Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування ключових компетентностей майбутнього фахівця соціальної сфери у контексті ідей Болонського процесу

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зємба, Б. А.
dc.date.accessioned 2018-08-16T08:38:08Z
dc.date.available 2018-08-16T08:38:08Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Зємба, Б. А. Формування ключових компетентностей майбутнього фахівця соціальної сфери у контексті ідей Болонського процесу / Б. А. Зємба // Соціальна робота в Україні : теорія і практика : науково-методичний журнал. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – № 1-2. – С. 159-168. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20445
dc.description.abstract У статті розглядаються особливості формування соціальної та громадянської ключових компетентностей майбутніх фахівців соціальної сфери в контексті ідей Болонського процесу. Автор обґрунтовує продуктивність концепції ключових компетентностей у професійній освіті. Доводиться необхідність здійснення педагогічної діагностики дитини та її сімейного і суспільного середовища. Визначається структура ключових компетентностей, що відображають загальнопрофесійний характер діяльності й особистості майбутнього фахівця. Робиться висновок про необхідність ґрунтовної розробки ієрархічної системи компетентностей. ua
dc.description.abstract В статье рассматриваются особенности формирования социальной и гражданской ключевых компетентностей будущих специалистов социальной сферы в контексте идей Болонского процесса. Автор обосновывает продуктивность концепции ключевых компетенций в профессиональном образовании. Доказывается необходимость осуществления педагогической диагностики ребенка и его семейной и общественной среды. Определяется структура ключевых компетентностей, отражающих общепрофессиональный характер деятельности и личности будущего специалиста. Делается вывод о необходимости основательной разработки иерархической системы компетентностей. ua
dc.description.abstract The article considers peculiarities of formation of social and civic key competences of future specialists of social sphere in the context of Bologna process ideas. The author substantiates the productivity of the concept of key competences in vocational education. It proves the necessity of implementation of the pedagogical diagnostics of the child and its family and social environment. Defines the structure of key competencies, reflecting sachalinobiini the nature of the activity and personality of the future specialist. The conclusion about the necessity of well-grounded development of a hierarchical system of competences. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject ключові компетентності ua
dc.subject фахівець соціальної сфери ua
dc.subject Болонський процес ua
dc.subject якісна підготовка ua
dc.subject зміст підготовки ua
dc.subject педагогічна діагностика ua
dc.subject організація процесу навчання ua
dc.subject критерії освіти ua
dc.subject ключевые компетентности ua
dc.subject специалист социальной сферы ua
dc.subject Болонский процесс ua
dc.subject качественная подготовка ua
dc.subject содержание подготовки ua
dc.subject педагогическая диагностика ua
dc.subject организация процесса обучения ua
dc.subject критерии образования ua
dc.subject key competence ua
dc.subject specialist of social sphere ua
dc.subject the Bologna process ua
dc.subject quality training ua
dc.subject content preparation ua
dc.subject pedagogical diagnostics ua
dc.subject organization of the learning process ua
dc.subject the criteria of education ua
dc.subject.classification 378.7:364.07 ua
dc.title Формування ключових компетентностей майбутнього фахівця соціальної сфери у контексті ідей Болонського процесу ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу