DSpace at library NPU Dragomanova » Соціальна робота в Україні: теорія і практика » 2016 рік » № 1-2 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20445
Title: Формування ключових компетентностей майбутнього фахівця соціальної сфери у контексті ідей Болонського процесу
Authors: Зємба, Б. А.
Keywords: ключові компетентності
фахівець соціальної сфери
Болонський процес
якісна підготовка
зміст підготовки
педагогічна діагностика
організація процесу навчання
критерії освіти
ключевые компетентности
специалист социальной сферы
Болонский процесс
качественная подготовка
содержание подготовки
педагогическая диагностика
организация процесса обучения
критерии образования
key competence
specialist of social sphere
the Bologna process
quality training
content preparation
pedagogical diagnostics
organization of the learning process
the criteria of education
Issue Date: 2016
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Зємба, Б. А. Формування ключових компетентностей майбутнього фахівця соціальної сфери у контексті ідей Болонського процесу / Б. А. Зємба // Соціальна робота в Україні : теорія і практика : науково-методичний журнал. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – № 1-2. – С. 159-168.
Abstract: У статті розглядаються особливості формування соціальної та громадянської ключових компетентностей майбутніх фахівців соціальної сфери в контексті ідей Болонського процесу. Автор обґрунтовує продуктивність концепції ключових компетентностей у професійній освіті. Доводиться необхідність здійснення педагогічної діагностики дитини та її сімейного і суспільного середовища. Визначається структура ключових компетентностей, що відображають загальнопрофесійний характер діяльності й особистості майбутнього фахівця. Робиться висновок про необхідність ґрунтовної розробки ієрархічної системи компетентностей.
В статье рассматриваются особенности формирования социальной и гражданской ключевых компетентностей будущих специалистов социальной сферы в контексте идей Болонского процесса. Автор обосновывает продуктивность концепции ключевых компетенций в профессиональном образовании. Доказывается необходимость осуществления педагогической диагностики ребенка и его семейной и общественной среды. Определяется структура ключевых компетентностей, отражающих общепрофессиональный характер деятельности и личности будущего специалиста. Делается вывод о необходимости основательной разработки иерархической системы компетентностей.
The article considers peculiarities of formation of social and civic key competences of future specialists of social sphere in the context of Bologna process ideas. The author substantiates the productivity of the concept of key competences in vocational education. It proves the necessity of implementation of the pedagogical diagnostics of the child and its family and social environment. Defines the structure of key competencies, reflecting sachalinobiini the nature of the activity and personality of the future specialist. The conclusion about the necessity of well-grounded development of a hierarchical system of competences.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20445
Appears in Collections:№ 1-2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ziemba.pdf280.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.