DSpace at library NPU Dragomanova » Соціальна робота в Україні: теорія і практика » 2016 рік » № 1-2 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20443
Title: Просоціальність: суть і потенціал у соціально-педагогічній діяльності
Authors: Бойко, О. П.
Keywords: просоціальність
просоціальна поведінка
походження просоціальності
вплив просоціальності
превенція
соціально-педагогічна діяльність
просоциальность
просоциальное поведение
происхождение просоциальности
влияние просоциальности
превентивность
социально-педагогическая деятельность
prosociality
prosocial behavior
origin of prosociality
impact of prosociality
prevention
socio-pedagogical work
Issue Date: 2016
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Бойко, О. П. Просоціальність: суть і потенціал у соціально-педагогічній діяльності / О. П. Бойко // Соціальна робота в Україні : теорія і практика : науково-методичний журнал. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – № 1-2. – С. 140-149.
Abstract: У статті на основі аналізу наукових праць розкрито поняття просоціальності, розглянута історія його виникнення, показані основні теоретико-методологічні напрямки вивчення джерел просоціальної поведінки, за результатами емпіричних досліджень виявлений вплив просоціальності на розвиток особистості та суспільства. Виходячи з теоретичного аналізу поняття, аргументовано його актуальність для превентивної соціально-педагогічної діяльності.
В статье на основе анализа научных работ раскрыто понятие про социальности, рассмотрена история его возникновения, показаны основные теоретико-методологические направления изучения источников просоциального поведения, по результатам эмпирических исследований выявлено влияние просоциальности на развитие личности и общества. Исходя из теоретического анализа понятия, аргументирована его актуальность для превентивной социально- педагогической деятельности.
The article discusses the concept of prosociality on the basis of scientific papers analysis. The history of it semergence is considered, the main theoretical and methodological trends of studying the origin of prosocial behavior are explained, the impact of prosociality on personal development and society is revealed according to the results of empirical studies. On the basis of theoretical analysis of the concept, its topicality for the preventive socio-pedagogical work is argued.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20443
Appears in Collections:№ 1-2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Boiko.pdf3.18 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.