DSpace at library NPU Dragomanova » Соціальна робота в Україні: теорія і практика » 2016 рік » № 1-2 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20437
Title: Дослідницькі вміння у професійній соціально-педагогічній діяльності
Authors: Попович, І. Є.
Keywords: професійна соціально-педагогічна діяльність
дослідження
педагог-дослідник
дослідницькі вміння
профессиональная социально-педагогическая деятельность
исследование
педагог-исследователь
исследовательские умения
professional pedagogic activity
research
pedagogue- researcher
research skills
Issue Date: 2016
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Попович, І. Є. Дослідницькі вміння у професійній соціально-педагогічній діяльності / І. Є. Попович // Соціальна робота в Україні : теорія і практика : науково-методичний журнал. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – № 1-2. – С. 86-93.
Abstract: У статті розглядаються питання науково-дослідної діяльності вчителів і соціальних педагогів. Підкреслюється, що сьогодні як результат трансформації світової системи освіти утверджується нова дослідницька парадигма, яка полягає в зміні акцентів позиції сучасного педагога – з функціонального виконавця він перетворюється на педагога-дослідника. Охарактеризовано основні дослідницькі вміння педагога.
В статье рассматриваются вопросы научно-исследовательской деятельности учителей и социальных педагогов. Подчёркивается, что сегодня как результат трансформации мировой системы образования утверждается новая исследовательская парадигма, которая предполагает изменение акцентов позиции современного педагога – с функционального исполнителя он превращается в педагога-ис следователя. Охарактеризованы основные исследовательские умения педагога.
The given article deals with the issue of the scientific-research work of teachers and social pedagogues. It is underlined, that nowadays, being a result of world’s educational system transformation, a new educational paradigm has been established. It aims to perform a teacher not as a mere functional executor, but as a pedagogue-researcher. The main research skills of a pedagogue have been defined.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20437
Appears in Collections:№ 1-2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Popovych.pdf2.49 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.