DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет психології » Наукові праці Факультету психології »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20254
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКліпа, Юлія Володимирівна-
dc.contributor.authorKlipa, Yuliia-
dc.date.accessioned2018-08-07T09:43:43Z-
dc.date.available2018-08-07T09:43:43Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКліпа, Ю. В. Підвищення ефективності дистанційної освіти студентів : міжнародний і вітчизняний досвід / Ю. В. Кліпа // Вісник Університету банківської справи : зб. наук. праць. – Київ : ДВНЗ Університет банківської справи, 2017. – Вип. 2 (29). – С. 92–96.ua
dc.identifier.issn2221-755X-
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20254-
dc.description.abstractДосліджено теоретичні та практичні аспекти дистанційного навчання в Україні та у світі. Проаналізовано переваги та недоліки дистанційного навчання та масових відкритих он-лайн курсів.ua
dc.description.abstractThe theoretical and practical aspects of distance learning in Ukraine and in the world are studied. The Ukrainian legal basis about distance learning was deeply analyzed.ua
dc.language.isoukua
dc.publisherДВНЗ Університет банківської справиua
dc.subjectдистанційне навчанняua
dc.subjectон-лайн навчанняua
dc.subjectпідвищення кваліфікаціїua
dc.subjectмасові відкриті курсиua
dc.subjectdistance learningua
dc.subjectonline studyua
dc.subjectfree educationua
dc.subjectcompetence development in economicsua
dc.subjectmass open on-line coursesua
dc.subject.classification378.018.43ua
dc.titleПідвищення ефективності дистанційного освіти студентів: міжнародний і вітчизняний досвідua
dc.title.alternativeEffectiveness improvement of distance learning of students: international and local experienceua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Наукові праці Факультету психології



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.