DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 134 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20244
Title: Створення інформаційної інфраструктури та комп’ютерної бази навчального середовища ВНЗ
Other Titles: Stvorennya informative infrastructure and computer base of educational environment of Higher educational establishment
Authors: Шовш, К.
Keywords: людина
освіта
культура
інформація
человек
образование
культура
информация
man
education
culture
information
Issue Date: 2017
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Шовш, К. Створення інформаційної інфраструктури та комп’ютерної бази навчального середовища ВНЗ / К. Шовш // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХIV (134). – С. 242-256.
Abstract: У статті аналізуються навчальне середовище, в якому реалізуються інформаційні технології; розглядаючи інформаційну культуру педагога як елемент його соціально- педагогічної культури, що базується на володінні ним сучасними інформаційними технологіями й покладає на нього відповідальність за виконання в майбутньому професійних обов’язків, слід мати на увазі, що вона формується, насамперед, в період навчальної підготовки майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах; стверджується, що інформаційна підготовка майбутнього соціального педагога має спільні і відмінні характеристики у порівнянні з подібним процесом, розрахованим на інші категорії майбутніх фахівців, скажімо, інженерів, технологів тощо. Спільним для всіх майбутніх фахівців є їх інформаційна підготовка, спрямована на володіння інформаційно-комунікативними технологіями й формування здатності застосовувати їх в своїй практичній діяльності. Особливе в інформаційній підготовці соціального педагога обумовлено необхідністю формування його здатності передати інформаційні компетенції своїм клієнтам, виховати в них потребу й потяг до оволодіння інформаційною культурою у відповідності з вимогами становлення та розвитку інформаційного суспільства. Зупинимось на розгляді цієї проблематики більш детально.
В статье анализируются учебная среда, в которой реализуются информационные технологии; рассматривая информационную культуру педагога как элемент его социально педагогической культуры, которая базируется на владении им современными информационными технологиями и возлагает на него ответственность за выполнение в будущем профессиональных обязанностей, следует иметь в виду, что она формируется, в первую очередь, в период учебной подготовки будущих специалистов в высших учебных заведениях; утверждается, что информационная подготовка будущего социального педагога имеет общие и отличные характеристики в сравнении с подобным процессом, рассчитанным на другие категории будущих специалистов, скажем, инженеров, технологов и тому подобное. Общим для всех будущих специалистов является их информационная подготовка, направленная на владение информационно коммуникативными технологиями и формирования способности применять их в своей практической деятельности. Особенное в информационной подготовке социального педагога обусловленно необходимостью формирования его способности передать информационные компетенции своим клиентам, воспитать в них потребность и влеченье к овладению информационной культурой в соответствии с требованиями становления и развития информационного общества. Остановимся на рассмотрении этой проблематики более детально.
In the article analysed educational environment information technologies will be realized in which; examining the informative culture of teacher as element of him socially pedagogical culture which is based on a domain by him by modern information technologies and lays on him responsibility for implementation in the future of professional duties, it follows to mean that it is formed, above all things, in the period of educational preparation of future specialists in higher educational establishments; it becomes firmly established that informative preparation of future social teacher has general and excellent descriptions in comparing to the similar process, counted on other categories of future specialists, say, engineers, technologists and others like that. General for all of future specialists is them informative preparation, directed on a domain informatively communicative technologies and of forming of ability to apply them in the practical activity. Special in informative preparation of social teacher conditioned by the necessity of forming of his ability to pass to informative jurisdictions the clients, to educate in them a necessity and appetence to the capture an informative culture in accordance with the requirements of becoming and development of informative society. Stopped for consideration of this problem more in detail.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20244
Appears in Collections:Випуск 134

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shovsh.pdf339.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.