DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 134 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20241
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСігова, А. Г.-
dc.date.accessioned2018-08-03T12:06:43Z-
dc.date.available2018-08-03T12:06:43Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСігова, А. Г. Формування громадянської компетентності учнів початкових класів / А. Г. Сігова // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХIV (134). – С. 215-220.ua
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20241-
dc.description.abstractСтаття присвячена актуальній проблемі громадянського виховання учнів початкових класів, їх інтеграція в сучасному суспільстві та формування активної громадянської позиції. У статті розглядається сукупність педагогічних умов, що впливають на ефективність формування громадянської компетентності учнів початкових класів, запропонована теоретична модель громадянської позиції особистості. Розглянуто пріоритетні форми громадянського виховання у навчально-виховній роботі, проаналізовано їх можливості в контексті досліджуваної проблеми. Стаття представляє дослідження проблеми формування громадянської самосвідомості підростаючого покоління. Актуальність її дослідження обумовлена побудовою демократичної держави і необхідністю створення нової системи громадянської освіти учнівської молоді, що базуватиметься на ідеї розвитку самосвідомості особистості в незалежній державі.ua
dc.description.abstractСтатья посвящена актуальной проблеме гражданского воспитания учеников начальных классов, их интеграция в современном обществе и формирование активной гражданской позиции. В статье рассматривается совокупность педагогических условий, влияющих на эффективность формирования гражданской компетенции учащихся начальных классов. Предложена теоретическая модель гражданской позиции личности.ua
dc.description.abstractThe article is devoted to the urgent problem of civic education of pupils of primary classes, their integration in modern society and the formation of an active civic position. The article deals with the totality of pedagogical conditions affecting the effectiveness of the formation of the civil competence of primary school students. The priority forms and methods of the civil education in studying process are considered; the possibilities of their usage in the context of the investigated scientific problem are analyzed. The priority methods and measures of civic education in the educational work of the elementary school teacher are considered.ua
dc.language.isoukua
dc.publisherВидавництво НПУ імені М. П. Драгомановаua
dc.subjectгромадянське вихованняua
dc.subjectформування громадянської компетенціїua
dc.subjectгромадянська позиціяua
dc.subjectгромадська самосвідомістьua
dc.subjectгражданское воспитаниеua
dc.subjectформирование гражданской компетенцииua
dc.subjectгражданская позицияua
dc.subjectгражданское самосознаниеua
dc.subjectcivil educationua
dc.subjectformation of a civil positionua
dc.subjectcivil competenceua
dc.subjectcivil consciousnessua
dc.subject.classification37.035.6-057.884ua
dc.titleФормування громадянської компетентності учнів початкових класівua
dc.title.alternativeFormation of civil competence of primary school studentsua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Випуск 134

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sigova.pdf272.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.