DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) » Випуск 6 (88) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20213
Title: Использование мультимедийных технологий в процессе физического воспитания различных групп населения
Other Titles: Використання мультимедійних технологій у процесі фізичного виховання різних груп населення
Using multimedia technology in physical education of different population
Authors: Кашуба, В. А.
Маслова, Е. В.
Рычок, Т. Н.
Лопацкий, С. В.
Keywords: физическое воспитание
информационно-методическая программа
мультимедиа
технологии
фізичне виховання
інформаційно-методична програма
мультимедіа
технології
physical education
information-methodical program
multimedia
technology
Issue Date: 2017
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Использование мультимедийных технологий в процессе физического воспитания различных групп населения / В. А. Кашуба, Е. В. Маслова, Т. Н. Рычок, С. В. Лопацкий // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / фізична культура і спорт : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 6 (88). - С. 37-41.
Abstract: В работе представлен накопленный многолетний опыт кафедры «Биомеханики и спортивной метрологии» Национального университета физического воспитания и спорта Украины, относительно разработки и внедрения мультимедиа технологий в процесс физического воспитания различных слоев населения. Мультимедиа информационно-методическая программа «МotusVita» разработана нами для использования в процессе физического воспитания школьников с нарушением слуха. Мультимедиа программа обладает такими свойствами как гибкость, интерактивность, интеграцией различных типов учебной информации. Использование мультимедиа информационно-методической программы «МotusVita» позволяет учителю по физическому воспитанию: использовать новые подходы и способы предоставления информации; использовать в своей преподавательской деятельности более широкий спектр учебных материалов и наглядных пособий; использовать компьютерные технологии для формирования навыков здорового образа жизни и информировании школьников о специфике рекреационно- оздоровительной деятельности; использовать для своего профессионального роста и самообразования мультимедиа информационно-методические программы.
У роботі представлений накопичений багаторічний досвід кафедри «Біомеханіки і спортивної метрології» Національного університету фізичного виховання і спорту України, щодо розробки і впровадження мультимедіа технологій в процес фізичного виховання різних верств населення. Мультимедіа інформаційно-методична програма «МotusVita» розроблена нами для використання в процесі фізичного виховання школярів з порушенням слуху. Мультимедіа програма має такі властивості як гнучкість, інтерактивність, інтеграцією різних типів навчальної інформації. Використання мультимедіа інформаційно-методичної програми «МotusVita» дозволяє вчителю з фізичного виховання: використовувати нові підходи і способи надання інформації; використовувати у своїй викладацькій діяльності більш широкий спектр навчальних матеріалів і наочних посібників; використовувати комп'ютерні технології для формування навичок здорового способу життя та інформування школярів про специфіку рекреаційно-оздоровчої діяльності; використовувати для свого професійного зростання і самоосвіти мультимедіа інформаційно-методичні програми.
The work presents the accumulated long-term experience of the Department of Biomechanics and Sports Metrology of the National University of Physical Education and Sports of Ukraine, concerning the development and introduction of multimedia technologies in the process of physical education of various strata of the population. Multimedia informational and methodical program "MotusVita" was developed by us for use in the process of physical education of schoolchildren with hearing impairment. Multimedia program has such properties as flexibility, interactivity, integration of various types of educational information. The use of multimedia informational and methodical program "MotusVita" allows the teacher for physical education. Use new approaches and ways of providing information; To use in their teaching activities a wider range of teaching materials and visual aids; Use computer technologies to develop healthy lifestyle habits and inform school students about the specifics of recreational and recreational activities; Use for their professional growth and self-education multimedia information and methodical programs.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20213
Appears in Collections:Випуск 6 (88)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kashuba, Maslova, Rychok, Lopacki,.pdf524.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.