У статті проаналізовано ефективність реалізації структурно-функціональної моделі для оптимізації процесу патріотичного виховання учнівської молоді професійно-технічних навчальних закладів. Здійснена спроба обґрунтувати та експериментально перевірити запропоновані педагогічні умови у процесі патріотичного виховання учнівської молоді професійно-технічних навчальних закладів.
В статье проанализирована эффективность реализации структурно-функциональной модели для оптимизации процесса патриотического воспитания ученической молодежи профессионально-технических учебных заведений. Предпринята попытка обосновать и экспериментально проверить педагогические условия в процессе патриотического воспитания ученической молодежи професссионально-технических учебных заведений.
The article deals with efficiency structural and functional model implementation in order to improve the development of patriotic upbringing among students at vocational schools. The pedagogical conditions of vocational schools students’ patriotic upbringing are analyzed and checked in precise.