Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості побудови моделі фізичного виховання, як компонента адаптаційного механізму

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стасюк, Р. М.
dc.contributor.author Сірик, А. Є.
dc.date.accessioned 2018-07-20T12:14:03Z
dc.date.available 2018-07-20T12:14:03Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Стасюк, Р. М. Особливості побудови моделі фізичного виховання, як компонента адаптаційного механізму / Р. М. Стасюк, А. Є. Сірик // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 10 (80) 16. - С. 123-126. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20071
dc.description.abstract Дослідження було проведено на базі Сумського державного університету. У статті вивчено особливості побудови моделі фізичного виховання. Були проаналізовані вимоги до вчителів та викладачів фізичної культури. Розроблена структура моделі поведінки, що складається з мотиваційного, особистісного, когнітивного та оперативного компонентів. Доведено, що впровадження базових і перспективних моделей у практику роботи підвищує ефективність фізичного виховання. Також було встановлено, що у фізичному вихованні необхідне органічне поєднання традицій і новаторства. ua
dc.description.abstract Исследование было проведено на базе Сумского государственного университета. В статье изучена особенность построения модели физического воспитания. Были проанализированы требования к преподавателям физической культуры. Разработана структура модели поведения, которая состоит из мотивационного, личностного, когнитивного и оперативного компонентов. Доказано, что внедрение базовых и перспективных моделей в практику работы повышает эффективность физического воспитания. Также было установлено, что в воспитании необходимо органичное сочетание традиций и новаторства. ua
dc.description.abstract The research was conducted on the basis of the Sumy State University. The article studied the feature of construction of model of physical education. We analyzed the requirements for teachers of physical education. We have developed a structure of behavior that consists of motivation, personality, cognitive and operational components. It is proved that the introduction of basic and perspective models in the practice of physical education improves efficiency. It was also established that in education must be an organic combination of tradition and innovation. The research was carried: methodical analysis of sources on the organization of physical education students; magazines teachers with the register of students' progress in physical education; testing and analysis of the level of physical preparation of students study groups ((running at 100 meters, long jump from their seats, tilt torso forward from a sitting position, raise the trunk from the supine position for 30 seconds, flexion and extension arms in emphasis lying, orientation in space); generalization of pedagogical experience in organizing sports activities; distribution of students by level of physical preparedness based on tests developed complex monitoring of the physical qualities of students; questionnaire of teachers and students, It forms the basis designed methodological recommendations to improve the level of physical preparedness of university students; processing of the results using the standard methods of mathematical statistics. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject фізична культура ua
dc.subject особливості ua
dc.subject моделювання ua
dc.subject модель виховання ua
dc.subject освіта ua
dc.subject фізична підготовка ua
dc.subject рівень здоров’я ua
dc.subject физическая культура ua
dc.subject особенности ua
dc.subject моделирование ua
dc.subject модель воспитания ua
dc.subject образование ua
dc.subject физическая подготовка ua
dc.subject уровень здоровья ua
dc.subject physical culture ua
dc.subject especially ua
dc.subject modeling ua
dc.subject model of education ua
dc.subject education ua
dc.subject physical preparation ua
dc.subject level of health ua
dc.subject.classification 378 ua
dc.title Особливості побудови моделі фізичного виховання, як компонента адаптаційного механізму ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу