DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 133 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20044
Title: Виразне читання як один із засобів професійної підготовки студента-філолога
Other Titles: Expressive reading as one of the means of professional training of a student-philologist
Authors: Котляренко, С. В.
Keywords: виразне читання
професійна діяльність
аналіз тексту
навчально- пізнавальна діяльність
специфіка уроку літератури
освіта
практична спрямованість
выразительное чтение
профессиональная деятельность
анализ текста
учебно-познавательная деятельность
специфика урока литературы
образование
практическая направленность
expressive reading
professional activity
text analysis
educational-cognitive activity
specifics of the lesson of literature
education
practical orientation
Issue Date: 2017
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Котляренко, С. В. Виразне читання як один із засобів професійної підготовки студента-філолога / С. В. Котляренко // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХІІІ (133). – С. 108-115.
Abstract: У статті проаналізовано особливості практичної професійної підготовки студентів- філологів у процесі вивчення дисципліни “Культура й техніка мовлення та практикум з виразного читання”. Основою професійної діяльності вчителя має бути не лише доброзичливе спілкування, любов до дітей, гармонія розуму й почуттів, а й педагогічна майстерність на рівні мистецтва, що забезпечується високим ступенем розвитку професійно-необхідних якостей, умінь, навичок. Основна увага в цьому контексті приділяється розробці ефективних шляхів і засобів професійної підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів. Допомога майбутнім вчителям-словесникам використати набуті знання з мови у виконавсько- мовленнєвій діяльності, виробити критичний підхід до проблем виразного читання художніх творів, передбачених шкільними програмами.
В статье проанализированы особенности практической профессиональной подготовки студентов-филологов в процессе изучения дисциплины “Культура и техника речи, практикум по выразительному чтению”. Основой профессиональной деятельности учителя должен быть не только доброжелательное общение, любовь к детям, гармония ума и чувств, но и педагогическое мастерство на уровне искусства, обеспечивается высокой степенью развития профессионально необходимых качеств, умений, навыков. Основное внимание в этом контексте уделяется разработке эффективных путей и средств профессиональной подготовки студентов высших педагогических учебных заведений. Помощь будущим учителям-словесникам использовать приобретенные знания языка в исполнительно- речевой деятельности, выработать критический подход к проблемам выразительного чтения художественных произведений, предусмотренных школьными программами.
The article analyzes the peculiarities of practical professional training of students-philologists in the process of studying the discipline "Culture and technology of speech and workshop on expressive reading". The basis of professional activity of the teacher should be not only friendly communication, love for children, harmony of mind and feelings, but also pedagogical skill at the level of art, which is ensured by the high degree of development of professionally-required qualities, skills and abilities. The main attention in this context is devoted to the development of effective ways and means of professional training of students of higher pedagogical educational institutions. Help future literate teachers use the acquired language knowledge in performing-speech activity, develop a critical approach to the issues of expressive reading of artistic works provided by school curricula.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20044
Appears in Collections:Випуск 133

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kotlyarenko.pdf294.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.