DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка. » Випуск 24 (ІІ том) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19975
Title: Використання народознавчих елементів у грі у вихованні ціннісного ставлення до Батьківщини у молодших школярів
Authors: Гриців, Тетяна Григорівна
Keywords: ціннісне ставлення до Батьківщини
соціалізація
народна гра
ігрові технології
компетенції
value attitude to the Motherland
socialization
national game
game technologies
competencies
Issue Date: 2018
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Гриців, Т. Г. Використання народознавчих елементів у грі у вихованні ціннісного ставлення до Батьківщини у молодших школярів / Т. Г. Гриців // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 24 (ІІ том). - С. 33-41.
Abstract: У статті розкрито пріоритети використання народної гри як засобу народної педагогіки з метою соціалізації молодшого школяра у вихованні ціннісного ставлення до Батьківщини. Окреслено теоретичні аспекти з проблеми у наукових джерелах, проаналізовано класифікації народних ігор, фактори та шляхи використання ігрових технологій. Проаналізовано специфіку формування базових ціннісних ставлень до Батьківщини, а саме любові, патріотизму, особистої та національної гідності за допомогою засобу народної педагогіки -народної гри у відповідності з віковими особливостями дітей початкових класів. Охарактеризовано компетенції, які допомагають сформувати народні ігри як засоби народної педагогіки.
The use of population elements in the gray in education of valuable attitude to family in the more schools. The article reveals the priorities of using the national game as a means of folk pedagogy in order to socialize a junior student in raising a value relation to the Motherland. The theoretical aspects of the problem in scientific sources are outlined, the classification of popular games, factors and ways of using gaming technologies are analyzed. There is analyze the specific of the formation of basic valueabe attitudes with the Homeland, precisely love, patriotism, personal and national dingnity with the help of a means of folk pedagogy – a folk game in accordance with the age characteristics of primary school children in article.The competencies that help to form folk games as means of folk pedagogy are characterized.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19975
Appears in Collections:Випуск 24 (ІІ том)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Grytsiv.pdf311.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.