Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Наставництво як педагогічний феномен

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Розвадовська, Тетяна Вікторівна
dc.date.accessioned 2018-07-18T12:20:47Z
dc.date.available 2018-07-18T12:20:47Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Розвадовська, Т. В. Наставництво як педагогічний феномен / Т. В. Розвадовська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 24 (ІІ том). - С. 140-147. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19943
dc.description.abstract У статті здійснено характеристику й визначено особливості такого педагогічного поняття як наставництво. Розглянуто феномен наставництва в історико-педагогічному контексті: від античних часів до сьогодення. Представлено та проаналізовано основні програми наставництва за якими працює громадська організація «Big Brothers Big Sisters of America» у Сполучених Штатах Америки. Розкрито зміст програм по впровадженню ідеї наставництва в Україні. Деталізовано підходи до значення та впливу особи наставника на формування особистості дитини, її ціннісних орієнтирів. Проаналізовано законодавчі акти України щодо наставництва дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Виокремлено основні проблеми дітей, що виховуються в інтернатних закладах. ua
dc.description.abstract Mentoring as an Pedagogical Phenomenon. The paper presents the concept of mentoring. The author analyzes such basic pedagogical notions, as «mentor» and «mentoring»; investigates the main aspects of mentoring during the history: from ancient civilization to our days; considers and analyzes the main programs of mentoring in «Big Brothers Big Sisters of America» organization. The author is submitters the main programs of mentoring in Ukraine; grounders value and effect of mentor to the child, specially for orphans and children deprived of parents care; analyzes the legislative acts of Ukraine aimed at supporting of orphans and children deprived of parental care; emphasizes the main problems of children, whom upbringing at the boarding school and orphanage. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject наставник ua
dc.subject наставництво ua
dc.subject дитина – сирота ua
dc.subject виховання ua
dc.subject програма наставництва ua
dc.subject mentor ua
dc.subject mentoring ua
dc.subject upbringing ua
dc.subject orphan child ua
dc.subject program of mentoring ua
dc.subject.classification 37.04:374 ua
dc.title Наставництво як педагогічний феномен ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics