Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Розвадовська, Тетяна Вікторівна
dc.date.accessioned 2018-07-18T12:20:47Z
dc.date.available 2018-07-18T12:20:47Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Розвадовська, Т. В. Наставництво як педагогічний феномен / Т. В. Розвадовська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 24 (ІІ том). - С. 140-147. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19943
dc.description.abstract У статті здійснено характеристику й визначено особливості такого педагогічного поняття як наставництво. Розглянуто феномен наставництва в історико-педагогічному контексті: від античних часів до сьогодення. Представлено та проаналізовано основні програми наставництва за якими працює громадська організація «Big Brothers Big Sisters of America» у Сполучених Штатах Америки. Розкрито зміст програм по впровадженню ідеї наставництва в Україні. Деталізовано підходи до значення та впливу особи наставника на формування особистості дитини, її ціннісних орієнтирів. Проаналізовано законодавчі акти України щодо наставництва дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Виокремлено основні проблеми дітей, що виховуються в інтернатних закладах. ua
dc.description.abstract Mentoring as an Pedagogical Phenomenon. The paper presents the concept of mentoring. The author analyzes such basic pedagogical notions, as «mentor» and «mentoring»; investigates the main aspects of mentoring during the history: from ancient civilization to our days; considers and analyzes the main programs of mentoring in «Big Brothers Big Sisters of America» organization. The author is submitters the main programs of mentoring in Ukraine; grounders value and effect of mentor to the child, specially for orphans and children deprived of parents care; analyzes the legislative acts of Ukraine aimed at supporting of orphans and children deprived of parental care; emphasizes the main problems of children, whom upbringing at the boarding school and orphanage. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject наставник ua
dc.subject наставництво ua
dc.subject дитина – сирота ua
dc.subject виховання ua
dc.subject програма наставництва ua
dc.subject mentor ua
dc.subject mentoring ua
dc.subject upbringing ua
dc.subject orphan child ua
dc.subject program of mentoring ua
dc.subject.classification 37.04:374 ua
dc.title Наставництво як педагогічний феномен ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу