DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка. » Випуск 24 (ІІ том) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19916
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГорішна, Надія Мирославівна-
dc.date.accessioned2018-07-18T06:54:55Z-
dc.date.available2018-07-18T06:54:55Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationГорішна, Н. М. Ретроспективний аналіз розвитку шкільної соціальної роботи у США / Н. М. Горішна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 24 (ІІ том). - С. 204-212.ua
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19916-
dc.description.abstractУ статті здійснено ретроспективний аналіз розвитку шкільної соціальної роботи у США. Розкрито вплив соціально-економічних і політичних чинників на зміну моделі надання соціально-психологічних послуг учням. Встановлено, що діяльність соціальних працівників у цій сфері до недавнього часу здійснювалась на індивідуальному рівні з метою зміни поведінки школярів та надання їм соціально-психологічної допомоги. Особливостями сучасної національної моделі шкільної соціальної роботи є впровадження стратегій первинної профілактики, практики,що базується на доказах та широкому використанні у школах трирівневої моделі «відповіді на втручання».ua
dc.description.abstractRetrospective analysis of school social work development of in the USA. The article provides a retrospective analysis of the development of school social work in the United States. The influence of socio-economic and political factors on the change of model of social-psychological services provision to students is disclosed. It has been established that the activities of social workers in this area until recently were carried out at the individual level in order to change the behavior of schoolchildren and provide them with social and psychological assistance. The peculiarities of the modern national model of school social work include: the introduction of primary prevention strategies, evidence-based practice and widespread use of the three-tiered model "response to intervention" in schools.ua
dc.language.isoukua
dc.publisherВид-во НПУ імені М. П. Драгомановаua
dc.subjectшкільна соціальна роботаua
dc.subjectсоціальний працівникua
dc.subjectмодель шкільної соціальної роботиua
dc.subjectіндивідуальна соціальна роботаua
dc.subjectсоціально- психологічна допомогаua
dc.subjectschool social workua
dc.subjectsocial workerua
dc.subjectmodel of school social workua
dc.subjectindividual social workua
dc.subjectsocial and psychological helpua
dc.subject.classification364.4:37.06(73)ua
dc.titleРетроспективний аналіз розвитку шкільної соціальної роботи у СШАua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Випуск 24 (ІІ том)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gorishna.pdf304.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.