DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка. » Випуск 24 (І том) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19902
Title: Особливості соціального виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання
Authors: Архипова, Світлана Петрівна
Смеречак, Леся Іванівна
Keywords: соціальне виховання
особа з особливими потребами
інклюзивне навчання
освітнє середовище школи
фактори соціалізуючого впливу
social education
a person with special needs
inclusive training
school educational environment
factors of socializing impact
Issue Date: 2018
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Архипова, С. П. Особливості соціального виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання / С. П. Архипова, Л. І. Смеречак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 24 (І том). - С. 8-15
Abstract: У статті обґрунтовано значимість соціального виховання особистості; визначено особливості впливу соціального середовища школи на процес соціального виховання учнів з особливими освітніми потребами. Визначено сутність освітнього середовища школи як соціалізуючого простору. Схарактеризовано принципи інклюзивного освітнього простору, що полягають у соціалізаційній спрямованості. Охарактеризовано фактори впливу інклюзивного середовища на особистість учня з особливими освітніми потребами. Обґрунтовано роль та основні завдання соціально-психологічної служби у процесі соціального виховання учнів з вадами психофізичного розвитку.
Peculiarities of social education of children with special educational needs in the conditions of inclusive trainin.The article substantiates the importance of social education of the individual. It determines the peculiarities of influence of school social environmenton the process of social education of students with special educational needs. The essence of the educational environment of school as a socializing space is defined. The article characterizes the main principles of an inclusive educational space, consisting of a socialization orientation and describes the factors of an inclusive environment influence on the personality of a student with special educational needs. The role and main tasks of the socio-psychological service in the process of social education of students with disabilities of psychophysical development are substantiated.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19902
Appears in Collections:Випуск 24 (І том)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Arhipova.pdf295.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.