DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка. » Випуск 24 (І том) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19901
Title: Соціальне виховання: від витоків до сучасного контексту
Authors: Бех, Іван Дмитрович
Keywords: соціальне виховання
виховна парадигма
виховання духовної особистості
парадигма спрямованого розвивального виховання
social education
educator paradigm
education of spiritual personality
paradigm of the directed developing education
Issue Date: 2018
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Бех, І. Д. Соціальне виховання: від витоків до сучасного контексту / І. Д. Бех // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 24 (І том). - С. 3-8.
Abstract: В статті аналізується історичний шлях розвитку соціального виховання як непересічного явища у системі «суспільство – людина»: від витоків до сучасності; дається характеристика виховної парадигми, яка базується на провідних вищих механізмів свідомості і особистісної свідомості, яка спрямована на виховання духовної особистості як суб’єкта вільного і відповідального вчинку, детермінованого певного духовного цінністю. Акцентується, що лише парадигма спрямованого розвивального виховання спроможна створити умови, за яких молоді люди поєднуватимуть високий інтелект з істинною духовністю і життєвою активністю, не зважаючи на специфіку в суспільстві глобальних ринкових відносин.
Social education : is from sources to the modern context. In the article the historical way of development of social education is analysed as the outstanding phenomenon in the system "society is a man" : from sources to contemporaneity; description of educator paradigm, that is based on leading higher mechanisms of consciousness and personality consciousness, that is sent to education of spiritual personality as a subject of the free and responsible act determined certain spiritual a value, is given. Accented, that only the paradigm of the directed developing education is able to create terms at that young people will combine a high intellect with veritable spirituality and vital activity, not having regard to a specific in society of global market relations.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19901
Appears in Collections:Випуск 24 (І том)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Beh.pdf292.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.