DSpace at library NPU Dragomanova » Соціальна робота в Україні: теорія і практика » 2017 рік » № 3-4 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19728
Title: Соціально-освітній вектор діяльності товариства «Просвіта» (друга пол. XIX – поч. XX ст.)
Authors: Дудка, Т. Ю.
Keywords: товариство “Просвіта”
діяльність
освіта
масова неграмотність
регіон
повітові відділи
общество “Просвита”
деятельность
образование
массовая неграмотность
регион
уездные отделы
society “Prosvita”
activity
education
mass illiteracy
region
county divisions
Issue Date: 2017
Publisher: ВГО "ЛСПУ"; ТОВ "Видавництво "Аспект-Поліграф"
Citation: Дудка, Т. Ю. Соціально-освітній вектор діяльності товариства «Просвіта» (друга пол. XIX – поч. XX ст.) / Т. Ю. Дудка // Соціальна робота в Україні : теорія і практика : наук.-метод. журн. – 2017. – № 3-4. – С. 44-52.
Abstract: Статтю присвячено цілісному аналізу практичного досвіду прогресивної діяльності товариства “Просвіта” (1868–1939 рр.) на теренах України. Висвітлено ідейну сутність діяльнісних починань представників товариства на канві історико-педагогічних умов досліджуваних епох. Окреслено пріоритетні напрями педагогічного подвижництва, охарактеризованого соціально-освітньою рельєфністю та національною орієнтованістю.
Статья посвящена целостному анализу практического опыта прогрессивной деятельности общества “Просвита” (1868–1939 гг.) на территории Украины. Обобщенно идейную сущность деятель- ностных начинаний представителей общества на канве историко- педагогических условий исследуемых эпох. Определены приоритетные направления педагогического подвижничества, охарактеризованного социально-образовательной рельефностью и национальной ориентированностью.
The article is devoted to the holistic analysis of the practical experience of the progressive activity of the Prosvita Society (1868–1939) in the territory of Ukraine. The ideological essence of activity initiatives of representatives of the society is highlighted at the canv of historical and pedagogical conditions of the studied epochs. The priority directions of pedagogical asceticism, characterized by socio-educational relief and national orientation are outlined.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19728
Appears in Collections:№ 3-4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dudka.pdf437.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.