Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Ігрові технології навчання в процесі вивчення англійської мови в початковій школі.

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Комогорова, Марина Іванівна
dc.contributor.author Заяц, Дар'я
dc.contributor.author Цибюк, Ілона
dc.date.accessioned 2018-06-20T13:02:43Z
dc.date.available 2018-06-20T13:02:43Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Комогорова, М. І. Ігрові технології навчання в процесі вивчення англійської мови в початковій школі / М. І. Комогорова, Д. Заяц, І. Цюбик // Materials of the XIV International scientific and pract ical Conference Modern scientific potential - 2018, February 28 - March 7 , 2018 Pedagogical sciences. Psychology and sociology. Physical culture and sport. - Sheffield. Science and education LTD, 2018. – Р. 49-51. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19654
dc.description гра додає навчальному спілкуванню комунікативної спрямованості, зміцнює мотивацію до вивчення іноземної мови і значно підвищує якість оволодіння. Надалі плануємо дослідити питання впровадження сучасних інноваційних технологій навчання на уроках англійської мови у початковій школі. ua
dc.description.abstract У процесі навчання англійської мови у школярів формуються вміння спілкуватись у межах комунікативного мінімуму, відтак завданням вчителя початкової школи є сформувати культуру спілкування і ввести у процес навчання іноземної мови позитивне сприйняття світу дитинства. Гармонійно та вдало поєднуються виховання та навчання англійської мови за допомогою гри. Гра виступає основою реалізації навчального процесу, допомагає вчителю зацікавити дітей та викликати позитивне сприйняття мовного матеріалу. ua
dc.description.abstract In the process of learning English, students develop communication skills within the communicative minimum, so the task of the elementary school teacher is to form a culture of communication and introduce positive perception of the world of childhood into the learning process of a foreign language. Harmoniously and successfully combines English language education and training with the help of the game. The game serves as the basis for the implementation of the educational process, helps the teacher to interest the children and cause a positive perception of the linguistic material. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher м. Шеффілд, Великобританія Science and Education LTD ua
dc.subject Ігрові технології ua
dc.subject навчання англійської мови ua
dc.subject початкова школа ua
dc.subject Game technology ua
dc.subject elementary school ua
dc.subject the process of learning English ua
dc.title Ігрові технології навчання в процесі вивчення англійської мови в початковій школі. ua
dc.title.alternative Game technology in the process of English learning at elementary school ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу