Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості дидактичних принципів професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Якимович, Т. Д.
dc.contributor.author Макогін, О. В.
dc.date.accessioned 2018-06-20T07:38:25Z
dc.date.available 2018-06-20T07:38:25Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Якимович, Т. Д. Особливості дидактичних принципів професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців / Т. Д. Якимович, О. В. Макогін // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 13 : Проблеми трудової та професійної підготовки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 9. - С. 116-119. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19648
dc.description.abstract Проаналізовано різні підходи до класифікації принципів реалізації системи професійно-практичної підготовки. За ступенем узагальнення принципи поділяються на загальнодидактичні та ті, що конкретизуються стосовно професійно-практичної підготовки. Класифікація принципів професійно-практичної підготовки за специфікою дії містить змістові, організаційні та методичні принципи. Конкретизовано принципи професійно-практичної підготовки. Принцип поєднання теорії з практикою конкретизується як принцип взаємозв’язку теоретичного і практичного навчання. Визначено особливості реалізації дидактичних принципів під час професійно-практичної підготовки. Деякі принципи залежно від виду підготовки набувають особливих рис. Дієвою є організація професійно-практичного навчання за схемою: від практики до теорії. ua
dc.description.abstract Проанализированы различные подходы к классификации принципов реализации системы профессионально-практической подготовки. По степени обобщения принципы делятся на общедидактические и конкретизированные относительно профессионально-практической подготовки. Классификация принципов профессионально-практической подготовки за спецификой действия включает содержательные, организационные и методические принципы. Конкретизированы принципы профессионально-практической подготовки. Принцип сочетания теории с практикой конкретизируется как принцип взаимосвязи теоретического и практического обучения. Определены особенности реализации дидактических принципов профессионально-практической подготовки. Некоторые принципы в зависимости от вида подготовки приобретают особые черты. Действенной является организация профессионально-практического обучения по схеме: от практики к теории. ua
dc.description.abstract Different approaches to principles classification of implementing the system of vocational and practical training are analyzed. According to the degree of generalization the principles are divided into general didactic ones, and those that are specified in relation to vocational and practical training. The classification of the principles of professional and practical training for a specific action covers the content, organizational and methodological principles. The principles of professional and practical training are defined. The principle of theory and practice combination is specified as the interaction between theoretical and practical training. The features of the realization of didactic principles in the vocational and practical training are stated. Some principles get particular features depending on the type of training. The organization of vocational and practical training scheme: from theory to practice is considered to be effective. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject дидактичні принципи ua
dc.subject класифікація ua
dc.subject професійне навчання ua
dc.subject професійно-практична підготовка ua
dc.subject поєднання теорії з практикою ua
dc.subject дидактические принципы ua
dc.subject классификация ua
dc.subject профессиональное обучение ua
dc.subject профессионально-практическая подготовка ua
dc.subject сочетание теории с практикой ua
dc.subject didactic principles ua
dc.subject classification ua
dc.subject training ua
dc.subject vocational and practical training ua
dc.subject combining theory with practice ua
dc.subject.classification 378 ua
dc.title Особливості дидактичних принципів професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу