Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Титаренко, В. П.
dc.date.accessioned 2018-06-19T09:40:10Z
dc.date.available 2018-06-19T09:40:10Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Титаренко, В. П. Навчальний процес як фактор трудового виховання / В. П. Титаренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 13 : Проблеми трудової та професійної підготовки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 9. - С. 76-81. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19632
dc.description.abstract У статті висвітлені складові елементи студентської трудової навчальної діяльності. Означені найважливіші форми трудового виховання студентів: лекція, лабораторно-практичні та семінарські заняття, виробнича педагогічна практика. Науково-дослідна робота студентів визначена як важливий фактор розвитку їх пізнавально-трудової діяльності. Автором також визначені різні форми науково-дослідної роботи студентів, зокрема, участь у роботі наукового гуртка, проблемної групи, наукового семінару та конференції, конкурсах наукових студентських робіт, студентських наукових товариств. ua
dc.description.abstract В статье освещены составляющие элементы студенческой трудовой учебной деятельности. Указанные важнейшие формы трудового воспитания студентов: лекция, лабораторно-практические и семинарские занятия, производственная педагогическая практика. Научно-исследовательская работа студентов определена как важный фактор развития их познавательно-трудовой деятельности. Автором также определены различные формы научно-исследовательской работы студентов, в частности, участие в работе научного кружка, проблемной группы, научного семинара и конференции, конкурсах научных студенческих работ, студенческих научных обществ. ua
dc.description.abstract The article highlights the constituent elements of students’ labor training activity. These are the most important forms of labor education for students: a lecture, laboratory and practical and seminar classes, industrial pedagogical practice. The students’ research work is defined as an important factor in the development of their cognitive-labor activity. The author also defines various forms of research work of students, in particular, participation in the work of a scientific circle, problem group, scientific seminar and conference, competitions of scientific student works, student scientific societies. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject навчальний процес ua
dc.subject трудове виховання ua
dc.subject теоретичні та практичні заняття ua
dc.subject педагогічна практика ua
dc.subject учебный процесс ua
dc.subject трудовое воспитание ua
dc.subject теоретические и практические занятия ua
dc.subject педагогическая практика ua
dc.subject educational process ua
dc.subject labor education ua
dc.subject theoretical and practical training ua
dc.subject pedagogical practice ua
dc.subject.classification 378 ua
dc.title Навчальний процес як фактор трудового виховання ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу