DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 13. Проблеми трудової та професійної підготовки » Випуск 9 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19632
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТитаренко, В. П.-
dc.date.accessioned2018-06-19T09:40:10Z-
dc.date.available2018-06-19T09:40:10Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationТитаренко, В. П. Навчальний процес як фактор трудового виховання / В. П. Титаренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 13 : Проблеми трудової та професійної підготовки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 9. - С. 76-81.ua
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19632-
dc.description.abstractУ статті висвітлені складові елементи студентської трудової навчальної діяльності. Означені найважливіші форми трудового виховання студентів: лекція, лабораторно-практичні та семінарські заняття, виробнича педагогічна практика. Науково-дослідна робота студентів визначена як важливий фактор розвитку їх пізнавально-трудової діяльності. Автором також визначені різні форми науково-дослідної роботи студентів, зокрема, участь у роботі наукового гуртка, проблемної групи, наукового семінару та конференції, конкурсах наукових студентських робіт, студентських наукових товариств.ua
dc.description.abstractВ статье освещены составляющие элементы студенческой трудовой учебной деятельности. Указанные важнейшие формы трудового воспитания студентов: лекция, лабораторно-практические и семинарские занятия, производственная педагогическая практика. Научно-исследовательская работа студентов определена как важный фактор развития их познавательно-трудовой деятельности. Автором также определены различные формы научно-исследовательской работы студентов, в частности, участие в работе научного кружка, проблемной группы, научного семинара и конференции, конкурсах научных студенческих работ, студенческих научных обществ.ua
dc.description.abstractThe article highlights the constituent elements of students’ labor training activity. These are the most important forms of labor education for students: a lecture, laboratory and practical and seminar classes, industrial pedagogical practice. The students’ research work is defined as an important factor in the development of their cognitive-labor activity. The author also defines various forms of research work of students, in particular, participation in the work of a scientific circle, problem group, scientific seminar and conference, competitions of scientific student works, student scientific societies.ua
dc.language.isoukua
dc.publisherНПУ імені М. П. Драгомановаua
dc.subjectнавчальний процесua
dc.subjectтрудове вихованняua
dc.subjectтеоретичні та практичні заняттяua
dc.subjectпедагогічна практикаua
dc.subjectучебный процессua
dc.subjectтрудовое воспитаниеua
dc.subjectтеоретические и практические занятияua
dc.subjectпедагогическая практикаua
dc.subjecteducational processua
dc.subjectlabor educationua
dc.subjecttheoretical and practical trainingua
dc.subjectpedagogical practiceua
dc.subject.classification378ua
dc.titleНавчальний процес як фактор трудового вихованняua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Випуск 9

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Titarenko.pdf305.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.