DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 13. Проблеми трудової та професійної підготовки » Випуск 9 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19632
Title: Навчальний процес як фактор трудового виховання
Authors: Титаренко, В. П.
Keywords: навчальний процес
трудове виховання
теоретичні та практичні заняття
педагогічна практика
учебный процесс
трудовое воспитание
теоретические и практические занятия
педагогическая практика
educational process
labor education
theoretical and practical training
pedagogical practice
Issue Date: 2017
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Титаренко, В. П. Навчальний процес як фактор трудового виховання / В. П. Титаренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 13 : Проблеми трудової та професійної підготовки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 9. - С. 76-81.
Abstract: У статті висвітлені складові елементи студентської трудової навчальної діяльності. Означені найважливіші форми трудового виховання студентів: лекція, лабораторно-практичні та семінарські заняття, виробнича педагогічна практика. Науково-дослідна робота студентів визначена як важливий фактор розвитку їх пізнавально-трудової діяльності. Автором також визначені різні форми науково-дослідної роботи студентів, зокрема, участь у роботі наукового гуртка, проблемної групи, наукового семінару та конференції, конкурсах наукових студентських робіт, студентських наукових товариств.
В статье освещены составляющие элементы студенческой трудовой учебной деятельности. Указанные важнейшие формы трудового воспитания студентов: лекция, лабораторно-практические и семинарские занятия, производственная педагогическая практика. Научно-исследовательская работа студентов определена как важный фактор развития их познавательно-трудовой деятельности. Автором также определены различные формы научно-исследовательской работы студентов, в частности, участие в работе научного кружка, проблемной группы, научного семинара и конференции, конкурсах научных студенческих работ, студенческих научных обществ.
The article highlights the constituent elements of students’ labor training activity. These are the most important forms of labor education for students: a lecture, laboratory and practical and seminar classes, industrial pedagogical practice. The students’ research work is defined as an important factor in the development of their cognitive-labor activity. The author also defines various forms of research work of students, in particular, participation in the work of a scientific circle, problem group, scientific seminar and conference, competitions of scientific student works, student scientific societies.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19632
Appears in Collections:Випуск 9

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Titarenko.pdf305.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.