Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Стандартизований підхід до вивчення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки в навчальних закладах

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Нижник, О. В
dc.date.accessioned 2018-06-19T09:29:34Z
dc.date.available 2018-06-19T09:29:34Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Нижник, О. В Стандартизований підхід до вивчення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки в навчальних закладах / О. В. Нижник // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 13 : Проблеми трудової та професійної підготовки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 9. - С. 52-57. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19628
dc.description.abstract У статті розглядається методика вивчення характеристик засобів вимірювальної техніки. Встановлено види засобів вимірювальної техніки та їх метрологічні характеристики, якими повинні володіти учні педагогічних навчальних закладів природничого і технічного профілів. Для систематизації знань учнів поняття згруповано у структурно-логічні схеми та таблиці. Стандартизований підхід проілюстровано на аналогових електровимірювальних приладах. ua
dc.description.abstract В статье рассматривается методика изучения характеристик средств измерительной техники. Установлены виды средств измерительной техники и их метрологические характеристики, которыми должны обладать учащиеся педагогических учебных заведений естественного и технического профилей. Для систематизации знаний учащихся понятия сгруппированы в структурно-логические схемы и таблицы. Стандартизированный подход проиллюстрирован на аналоговых электроизмерительных приборах. ua
dc.description.abstract The article discusses the technique of studying the characteristics of measuring instruments. The types of measuring instruments and their metrological characteristics required of students of pedagogical educational institutions the natural and technical profiles. To systematize the knowledge of the concepts are grouped in structural and logical circuits and tables. The standardized approach is illustrated in analog electrical devices. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject навчальний процес ua
dc.subject засоби вимірювальної техніки ua
dc.subject метрологія ua
dc.subject діапазон вимірювань ua
dc.subject номінальне значення міри ua
dc.subject ціна поділки шкали ua
dc.subject похибка засобу вимірювальної техніки ua
dc.subject границя допустимої похибки ua
dc.subject клас точності ua
dc.subject учебный процесс ua
dc.subject средства измерительной техники ua
dc.subject метрология ua
dc.subject диапазон измерений ua
dc.subject номинальное значение меры ua
dc.subject цена деления шкалы ua
dc.subject погрешность средства измерений ua
dc.subject предел допускаемой погрешности ua
dc.subject класс точности ua
dc.subject educational process ua
dc.subject measuring equipment ua
dc.subject metrology ua
dc.subject measuring range ua
dc.subject the nominal value of the measures ua
dc.subject the scale interval ua
dc.subject the error of measuring instruments ua
dc.subject maximum permissible error ua
dc.subject accuracy class ua
dc.subject.classification 378.147 ua
dc.title Стандартизований підхід до вивчення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки в навчальних закладах ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу