Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Дизайн як змістовна основа формування у майбутнього вчителя технологій технологічної компетентності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Марущак, О. В.
dc.contributor.author Король, В. П.
dc.date.accessioned 2018-06-19T09:22:18Z
dc.date.available 2018-06-19T09:22:18Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Марущак, О. В. Дизайн як змістовна основа формування у майбутнього вчителя технологій технологічної компетентності / О. В. Марущак, В. П. Король // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 13 : Проблеми трудової та професійної підготовки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 9. - С. 42-46. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19626
dc.description.abstract У статті розкрито сутність і схарактеризовано структуру змісту технологічної підготовки вчителя технологій, яка передбачає єдність її теоретичної і практичної складових, тобто систему знань, операцій та компетенцій. Запропоновано трактування технологічної компетентності майбутнього вчителя технологій. На основі аналізу навчальних програм трудового навчання та технологій, що широким спектром охоплюють різні види діяльності, у тому числі і проектну, на підставі чого їх можна вважати пропедевтикою дизайнерської діяльності, визначено їх можливості для формування в учнів знань з основ дизайну. Зазначено, що дизайн, крім власне художнього конструювання, передбачає практично весь комплекс проблем, пов’язаних зі створенням предметного середовища проживання і важливих в освітньому та виховному плані. Визначено методологічні аспекти дизайн-підходу в технологічній освіті. ua
dc.description.abstract В статье раскрыта сущность и охарактеризована структура содержания технологической подготовки учителя технологий, которая предусматривает единство её теоретической и практической составляющих, то есть систему знаний, операций и компетенций. Предложена трактовка технологической компетентности будущего учителя технологий. На основе анализа учебных программ трудового обучения и технологий, которые широким спектром охватывают различные виды деятельности, в том числе и проектную, на основании чего их можно считать пропедевтикой дизайнерской деятельности, определены их возможности для формирования у учащихся знаний по основам дизайна. Отмечено, что дизайн, кроме собственно художественного конструирования, предусматривает практически весь комплекс проблем, связанных с созданием предметной среды и важных в образовательном и воспитательном плане. Определены методологические аспекты дизайн-подхода в технологическом образовании. ua
dc.description.abstract In the article the author determined the nature and structure of the technological content of teacher training technology that provides unity of theoretical and practical components, that the system of knowledge, competencies and operations. An interpretation of the technological competence of future teachers of technology. Based on the analysis of labor studies curriculum and technology, covering a wide range of different activities, including design, whereby they can be considered propedeutics design activities, defined their opportunities for development of students knowledge on the basics of design. Indicated that design, besides the artistic design involves almost the entire range of problems associated with the creation of meaningful and important habitat in education and educational background. Determined methodological aspects of the design approach to technology education. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject технологічна компетентність ua
dc.subject профільне навчання ua
dc.subject технологічна підготовка ua
dc.subject учитель технологій ua
dc.subject дизайн-підхід ua
dc.subject технологическая компетентность ua
dc.subject профильное обучение ua
dc.subject технологическая подготовка ua
dc.subject учитель технологии ua
dc.subject дизайн-подход ua
dc.subject technological competence ua
dc.subject specialized education ua
dc.subject technological training ua
dc.subject teacher technology ua
dc.subject design approach ua
dc.subject.classification 378 ua
dc.title Дизайн як змістовна основа формування у майбутнього вчителя технологій технологічної компетентності ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу