Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Професійно-орієнтований характер трудового виховання у процесі навчально-пізнавальної діяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кільдерова, Л. В.
dc.date.accessioned 2018-06-19T09:19:06Z
dc.date.available 2018-06-19T09:19:06Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Кільдерова, Л. В. Професійно-орієнтований характер трудового виховання у процесі навчально-пізнавальної діяльності / Л. В. Кільдерова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 13 : Проблеми трудової та професійної підготовки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 9. - С. 32-37. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19624
dc.description.abstract У статті розкрито професійно-орієнтований характер трудового виховання у процесі навчально-пізнавальної діяльності та його значення у розвитку особистості учня. Визначено сутність поняття трудового виховання та актуальність вищезазначеної проблеми у контексті підготовки молоді до свідомого вибору професії та майбутньої професійної діяльності. Проаналізовано проблему професійного самовизначення особистості в сучасних умовах та психологічної готовності до праці, що полягає у розвитку індивідуальних особливостей учнівської молоді, їх реалізацію та ствердження через надбання знань, вмінь та навичок у процесі навчально-пізнавальної діяльності, належного рівня загальноосвітньої та початкової професійної підготовки. Окреслено основні завдання трудового виховання у формуванні глибокомотивованого відношення до праці та формування відповідних якостей особистості, таких як уміння працювати в колективі, почуття самостійності та відповідальності, самоствердження; загального інтелектуального розвитку учнів за допомогою засобів трудового навчання та професійної орієнтації. ua
dc.description.abstract В статье раскрыто профессионально-ориентированный характер трудового воспитания в процессе учебно-познавательной деятельности и его значение в развитии личности учеников. Определено суть понятия трудового воспитания и актуальность вышеуказанной проблемы в контексте подготовки молодежи к осознанному выбору профессии и будущей профессиональной деятельности. Проанализировано проблему профессионального самоопределения личности в современных условиях и психологической готовности к труду, что заключается в развитии индивидуальных особенностей учеников, их реализации та утверждения через получение знаний, умений и навыков в процессе учебно-познавательной деятельности, достойного уровня общеобразовательной и начальной профессиональной подготовки. Очерчено основные задачи трудового воспитания в формировании глубоко мотивированного, заинтересованного отношения к труду и развития соответствующих качеств личности, таких как умение работать в команде, самостоятельность и ответственность, самоутверждение; общего интеллектуального развития учеников с помощью средств трудового обучения и профессиональной ориентации. ua
dc.description.abstract This article describes professional determination of personality namely selection of future occupation in to modern environment from prospective of preparation to professional life and conscientious work. Linkage between the person and its profession has objective to managemutual consent of personality and the job driven by trading of professional qualities to achieve better terms of life. Having in mind that personality has potential capabilities to execute certain functions, that’s important to align its exchange with occupation to support in to development of professionalism. How ever society established the balance between industry needs and satisfaction of personality demands, therefore school education should support into professional orientation to lead teens in to professional determination with in modern and fast changing environment, general intellectual development of students by the help of facilities of the labour educating and professional orientation. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject трудове виховання ua
dc.subject професійне самовизначення особистості ua
dc.subject індивідуальні здібності особистості ua
dc.subject професійні інтереси ua
dc.subject професійні нахили ua
dc.subject професійна орієнтація ua
dc.subject трудовое воспитание ua
dc.subject профессиональное самоопределение личности ua
dc.subject индивидуальные особенности личности ua
dc.subject профессиональные интересы ua
dc.subject профессиональная ориентация ua
dc.subject labour education ua
dc.subject professional determination of personality ua
dc.subject selection of occupation ua
dc.subject interest to profession ua
dc.subject professional activities ua
dc.subject professional orientation ua
dc.subject.classification 373.5.016:62/68 ua
dc.title Професійно-орієнтований характер трудового виховання у процесі навчально-пізнавальної діяльності ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу