DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет психології » Наукові праці Факультету психології »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19583
Title: Особливості застосування технологій з професійної підготовки майбутніх економістів
Other Titles: Aspects of using technologies in professional preparation of future economists
Authors: Кліпа, Юлія Володимирівна
Klipa, Yuliia
Keywords: on-line навчання
професійна підготовка
самостійна робота
компетентність фахівця
майбутній економіст
професійна компетентність
технології у професійній діяльності
оптимізація самостійної роботи
on-line education
professional preparation
unsupervised work
specialist’s competency
future economists
professional competency
technologies in unsupervised work
unsupervised work optimization
Issue Date: 2017
Citation: Кліпа, Ю. В. Особливості застосування технологій з професійної підготовки майбутніх економістів / Ю. В. Кліпа // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. – Умань, 2017. – Вип. 2, Ч. 1. – С. 192-199.
Abstract: У статті розглядаються технології підготовки майбутніх економістів до професійної діяльності. Розкрито фактори, які лежать в основі професійної готовності майбутніх економістів. У статті розглядається підготовка майбутніх економісті як цілісний процес. На власному прикладі викладача-практика розкрито специфіку підготовки майбутніх економістів за різноманітними інноваційними методиками. Подано авторське визначення понять «компетентність» та «компетенція». Проаналізовано основні положення концепції підготовки майбутніх економістів. У статті розглянуто та проаналізовано наукові узагальнення українських та зарубіжних педагогів і психологів, які займалися обґрунтуванням різних форм навчання, але акцент спрямовували на групові форми навчання
The technologies of preparation of future economists to their professional activity are considered in this article. Factors, underlying the professional readiness, are discovered. The preparation of future economists is described as overall process. Based on the personal experience of skilled teacher, preparation specific of future economists on different innovative methods is concerned. Authorial definitions of «competence» and «competency» is given. Main points of conception on preparation of future economists are analyzed. The scientific generalizations of local and foreign teachers and psychologists, who studied grounding different forms of education, but emphasized on group education, were considered and analyzed. Main aspects of unsupervised work of students, obtaining bachelor’s degree, are underlined. Author proposes different ways on performing and controlling unsupervised work of future economists. Usage of modern Internet technologies of professional preparation and unsupervised work of future economists is described.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19583
Appears in Collections:Наукові праці Факультету психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Klipa_osoblyvosti_zastosuvannya.pdf1.64 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.