Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Становлення та розвиток професійної компетентності вчителя : ретроспективний аналіз вітчизняного та зарубіжного досвіду

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Матвієнко, Олена Валеріївна
dc.date.accessioned 2018-06-13T08:51:20Z
dc.date.available 2018-06-13T08:51:20Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Матвієнко, О. В. Становлення та розвиток професійної компетентності вчителя : ретроспективний аналіз вітчизняного та зарубіжного досвіду / О. В. Матвієнко // Topical issues of education : Collective monograph. − Pegasus Publishing, Lisbon, Portugal, 2018.− P. 70-85. ua
dc.identifier.isbn 978-972-8356-9-82
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19567
dc.description.abstract Педагогічні знахідки минулого стали базою для сучасних досліджень у плані підготовки сучасного вчителя до забезпечення педагогічної взаємодії в умовах становлення нової української школи. Розв’язання завдання професійної підготовки вчителя до забезпечення педагогічної взаємодії в умовах становлення нової української школи ми пов’язуємо із компетентнісним підходом. Це зумовлено тим, що саме професійна компетентність, як пріоритетна характеристика спеціаліста, опинилась у фокусі пильної уваги педагогічної науки. Аналіз досліджень з проблеми професійної компетентності педагога засвідчує, що вони спрямовані на розроблення професійних й особистісних якостей педагога та організацію поетапного процесу самовиховання професійної компетентності на визначення кореляції між професійною готовністю та компетентністю. ua
dc.description.abstract Проанализирован генезис научных идей в отечественной и зарубежной педагогике по проблеме педагогического взаимодействия, а также исследовано становление и развитие отечественной системы профессиональной подготовки будущего учителя. Решение задачи профессиональной подготовки учителя к обеспечению педагогического взаимодействия в условиях становления новой украинской школы мы связываем с компетентностным подходом. Это обусловлено тем, что именно профессиональная компетентность, как приоритетная характеристика специалиста, оказалась в фокусе пристального внимания педагогической науки. Анализ научных исследований проблемы профессиональной компетентности педагога свидетельствует, что они направлены на разработку профессиональных и личностных качеств педагога и организацию поэтапного процесса самовоспитания профессиональной компетентности, на определение корреляции между профессиональной готовностью и компетентностью. ua
dc.description.abstract The genesis of scientific ideas in Ukrainian and foreign pedagogy on the problem of pedagogical interaction is analyzed; the formation and development of the Ukrainian system of training future teacher in professional field is presented. The decision of the aim of the teacher’s professional preparation for pedagogical interaction in the conditions of forming a new Ukrainian school is associated with the competence approach by the author. This is due to the fact that professional competence, as a priority characteristic of a specialist, is in the focus of close attention by pedagogical science. The analysis of scientific researches with problems of professional competence (i.e., students, teachers with difficulty acquiring or maintaining developmentally appropriate levels of skill, functioning, attitudes, and/or ethical, professional, or interpersonal behavior or more settings) have broad and significant impacts across education and training) is given. The author represents the ways in organization of process self-education of professional competence determined the correlation between professional readiness and competence. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Pegasus Publishing, Lisbon, Portugal ua
dc.subject учитель ua
dc.subject початкова школа ua
dc.subject педагогічна взаємодія ua
dc.subject готовність до педагогічної взаємодії ua
dc.subject професійна компетентність ua
dc.subject учитель ua
dc.subject начальная школа ua
dc.subject педагогическое взаимодействие ua
dc.subject готовность к педагогическому взаимодействию ua
dc.subject профессиональная компетентность ua
dc.subject teacher ua
dc.subject primary school ua
dc.subject pedagogical co-operation ua
dc.subject readiness to pedagogical co-operation ua
dc.subject professional competence ua
dc.subject.classification 373.3–057.87 ua
dc.title Становлення та розвиток професійної компетентності вчителя : ретроспективний аналіз вітчизняного та зарубіжного досвіду ua
dc.title.alternative Становление и развитие профессиональной компетентности учителя : ретроспективный анализ отечественного и зарубежного опыта. ua
dc.title.alternative The formation and development of the teacher's professional competence : a retrospective analysis of Ukrainian and foreign experience ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу