DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 13. Проблеми трудової та професійної підготовки » Випуск 8 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19542
Title: Нариснa геометрія : досвід, проблеми, перспективи
Authors: Козяр, М. М.
Крівцов, В. В.
Keywords: вища освіта
вищий технічний навчальний заклад
графічна підготовка
графічна діяльність
нарисна геометрія
забезпечення якості освіти
майбутній фахівець
высшее образование
высшее техническое учебное заведение
графическая подготовка
начертательная геометрия
обеспечение качества образования
будущий специалист
higher education
higher educational institutions
graphics preparation
descriptive geometry
design and construction
quality assurance
the future specialist
Issue Date: 2017
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Козяр, М. М. Нариснa геометрія : досвід, проблеми, перспективи / М. М. Козяр, В. В. Крівцов // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 13 : Проблеми трудової та професійної підготовки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 8. - С. 40-48.
Abstract: В статті розглянуто основні методичні аспекти щодо викладання навчальної дисципліни "Нарисна геометрія". Наведено підходи до вдосконалення навчального процесу викладання нарисної геометрії з метою забезпечення якості навчального процесу. Необхідно вдало поєднувати традиційні методики навчання дисципліни у вищій технічній школі з якомога ефективнішим використанням комп’ютерно орієнтованих засобів навчання, щоб підвищити привабливість навчальних дисциплін, збільшити інтенсивність навчального процесу та активізувати навчально-пізнавальну діяльність студентів.
В статье рассмотрены основные методические аспекты преподавания учебной дисциплины "Начертательная геометрия". Приведены подходы к совершенствованию учебного процесса преподавания начертательной геометрии с целью обеспечения качества учебного процесса. Необходимо удачно сочетать традиционные методики обучения дисциплины в высшей школе с как можно более эффективным использованием компьютерно ориентированных средств обучения, чтобы повысить привлекательность учебных дисциплин, увеличить интенсивность учебного процесса и активизировать учебно-познавательную деятельность студентов.
In the article basic methodological approaches to the teaching of discipline "Descriptive Geometry". An approach to improve the educational process of teaching descriptive geometry to ensure the quality of the educational process. It must be successfully combined: traditional methods of teaching different subjects in high school with the most efficient using of computer-oriented learning tools to increase the attractiveness of academic disciplines, increase the intensity of the training process and intensify educational and cognitive students activity.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19542
Appears in Collections:Випуск 8

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kozyar_Krivcov.pdf307.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.