У статті розглянуто поняття коучингова компетентність як складове професійної компетентності педагога, його значення щодо розкриття потенціалу суб’єкта освітнього процесу. Актуалізовано значення педагогічного коучингу – ресурсного аспекту педагогічної діяльності, що сприяє ефективній партнерській взаємодії суб’єктів освітнього процесу.
В статье рассмотрено понятие коучинговая компетентность как составляющее профессиональной компетентности педагога, его значение для раскрытия потенциала субъекта образовательного процесса. Актуализировано значение педагогического коучинга – ресурсного аспекта педагогической деятельности, способствующего эффективному партнерскому взаимодействию субъектов образовательного процесса.
In the article the concept of coaching competence as part of the professional competence of the teacher, the value for the disclosure of the potential subject of the educational process. Actualized value of pedagogical coaching – resource aspects of pedagogical activity, promotes the effective partnership of educational process.