Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Активізація творчої художньо-технічної діяльності учнів засобами сучасних технологій

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Андрощук, І. П.
dc.date.accessioned 2018-06-11T08:17:36Z
dc.date.available 2018-06-11T08:17:36Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Андрощук, І. П. Активізація творчої художньо-технічної діяльності учнів засобами сучасних технологій / І. П. Андрощук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 13 : Проблеми трудової та професійної підготовки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 8. - С. 3-7. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19526
dc.description.abstract В статті розглянуто зміст активізації як постійного, безперервного процесу стимулювання учнів до енергійного, цілеспрямованого навчання, подолання пасивної і стереотипної діяльності, спаду і застою у розумовій діяльності. Визначено основні завдання, які необхідно розв’язати педагогу для активізації творчої художньо-технічної діяльності учнів. З’ясовано, що ефективними сучасними технологіями, які сприяють активізації творчої художньо-технічної діяльності учнів є: інтерактивні, технологія проблемного навчання, інформаційно-комунікаційні, технологія індивідуалізації навчання; проектна та ігрова технології. Розкрито їх потенціал та значення в аспекті означеної проблеми. Зосереджена увага на окремих методах в контексті обґрунтованих технологій. Зазначено, що активізації творчої художньо-технічної діяльності сприяє також звернення до міжпредметних зв’язків через відповідну систему прийомів та засобів. Акцентовано увагу на тому, що арсенал засобів сучасних технологій для активізації творчої художньо-технічної діяльності учнів великий. Однак його ефективність, перш за все, залежить від підготовленості педагога, його бажання творчо працювати, тим самим активізуючи своїх учнів. ua
dc.description.abstract В статье рассмотрено содержание понятия активизации как постоянного, непрерывного процесса стимулирования учащихся к энергичному, целенаправленному обучению, преодоление пассивной и стереотипной деятельности, спада и застоя в умственной деятельности. Определены основные задачи, которые необходимо решить педагогу для активизации творческой художественно-технической деятельности учащихся. Установлено, что эффективными современными технологиями, которые способствуют активизации творческой художественно-технической деятельности учащихся являются: интерактивные, технология проблемного обучения, информационно-коммуникационные, технология индивидуализации обучения; проектная и игровая технологии. Раскрыто их потенциал и значение в аспекте этой проблемы. Сосредоточено внимание на отдельных методах в контексте обоснованных технологий. Отмечено, что активизации творческой художественно-технической деятельности способствует также обращение к межпредметным связям через соответствующую систему приемов и средств. Акцентировано внимание на том, что арсенал средств современных технологий для активизации творческой художественно-технической деятельности учащихся большой. Однако его эффективность, прежде всего, зависит от подготовленности педагога, его желание творчески работать, тем самым активизируя своих учеников. ua
dc.description.abstract The article considers the content of activation as a constant continuous process of stimulating pupils to active purposeful learning, overcoming passive and stereotype activity, decline and stagnation of mental activity. Central tasks that must be solved by a teacher for activation of pupils’ creative artistic and technological activity are defined. Interactive technologies, method of problem-based learning, information communication technologies, technology of individualized learning, project and play technologies are considered as efficient modern technologies that promote activation of creative artistic and technological activity of pupils. Their potential and importance to the defined problem are shown. Attention is focused on particular methods in the context of grounded technologies. It is shown that the use of intersubject ties through the appropriate system of techniques and means facilitates activation of creative artistic technological activity. The variety of means of modern technologies for activation of creative artistic and technological activity is emphasized. Nonetheless, its efficiency depends on teachers’ qualification and their willingness to work creatively, which activates their pupils. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject активізація ua
dc.subject творча художньо-технічна діяльність ua
dc.subject учні ua
dc.subject засоби сучасних технологій ua
dc.subject активизация ua
dc.subject творческая художественно-техническая деятельность ua
dc.subject учащиеся ua
dc.subject средства современных технологий ua
dc.subject activation ua
dc.subject creative artistic and technological activity ua
dc.subject pupils ua
dc.subject means of modern technologies ua
dc.subject.classification 37.026.9 ua
dc.title Активізація творчої художньо-технічної діяльності учнів засобами сучасних технологій ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics