DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 13. Проблеми трудової та професійної підготовки » Випуск 8 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19526
Title: Активізація творчої художньо-технічної діяльності учнів засобами сучасних технологій
Authors: Андрощук, І. П.
Keywords: активізація
творча художньо-технічна діяльність
учні
засоби сучасних технологій
активизация
творческая художественно-техническая деятельность
учащиеся
средства современных технологий
activation
creative artistic and technological activity
pupils
means of modern technologies
Issue Date: 2017
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Андрощук, І. П. Активізація творчої художньо-технічної діяльності учнів засобами сучасних технологій / І. П. Андрощук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 13 : Проблеми трудової та професійної підготовки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 8. - С. 3-7.
Abstract: В статті розглянуто зміст активізації як постійного, безперервного процесу стимулювання учнів до енергійного, цілеспрямованого навчання, подолання пасивної і стереотипної діяльності, спаду і застою у розумовій діяльності. Визначено основні завдання, які необхідно розв’язати педагогу для активізації творчої художньо-технічної діяльності учнів. З’ясовано, що ефективними сучасними технологіями, які сприяють активізації творчої художньо-технічної діяльності учнів є: інтерактивні, технологія проблемного навчання, інформаційно-комунікаційні, технологія індивідуалізації навчання; проектна та ігрова технології. Розкрито їх потенціал та значення в аспекті означеної проблеми. Зосереджена увага на окремих методах в контексті обґрунтованих технологій. Зазначено, що активізації творчої художньо-технічної діяльності сприяє також звернення до міжпредметних зв’язків через відповідну систему прийомів та засобів. Акцентовано увагу на тому, що арсенал засобів сучасних технологій для активізації творчої художньо-технічної діяльності учнів великий. Однак його ефективність, перш за все, залежить від підготовленості педагога, його бажання творчо працювати, тим самим активізуючи своїх учнів.
В статье рассмотрено содержание понятия активизации как постоянного, непрерывного процесса стимулирования учащихся к энергичному, целенаправленному обучению, преодоление пассивной и стереотипной деятельности, спада и застоя в умственной деятельности. Определены основные задачи, которые необходимо решить педагогу для активизации творческой художественно-технической деятельности учащихся. Установлено, что эффективными современными технологиями, которые способствуют активизации творческой художественно-технической деятельности учащихся являются: интерактивные, технология проблемного обучения, информационно-коммуникационные, технология индивидуализации обучения; проектная и игровая технологии. Раскрыто их потенциал и значение в аспекте этой проблемы. Сосредоточено внимание на отдельных методах в контексте обоснованных технологий. Отмечено, что активизации творческой художественно-технической деятельности способствует также обращение к межпредметным связям через соответствующую систему приемов и средств. Акцентировано внимание на том, что арсенал средств современных технологий для активизации творческой художественно-технической деятельности учащихся большой. Однако его эффективность, прежде всего, зависит от подготовленности педагога, его желание творчески работать, тем самым активизируя своих учеников.
The article considers the content of activation as a constant continuous process of stimulating pupils to active purposeful learning, overcoming passive and stereotype activity, decline and stagnation of mental activity. Central tasks that must be solved by a teacher for activation of pupils’ creative artistic and technological activity are defined. Interactive technologies, method of problem-based learning, information communication technologies, technology of individualized learning, project and play technologies are considered as efficient modern technologies that promote activation of creative artistic and technological activity of pupils. Their potential and importance to the defined problem are shown. Attention is focused on particular methods in the context of grounded technologies. It is shown that the use of intersubject ties through the appropriate system of techniques and means facilitates activation of creative artistic technological activity. The variety of means of modern technologies for activation of creative artistic and technological activity is emphasized. Nonetheless, its efficiency depends on teachers’ qualification and their willingness to work creatively, which activates their pupils.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19526
Appears in Collections:Випуск 8

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Androshchuk I.pdf280.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.