Electronic Dragomanov Ukrainian
State University Repository

Розвиток образного мислення у майбутніх педагогів-дизайнерів

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Бровченко, А. І.
dc.date.accessioned 2018-06-11T07:46:47Z
dc.date.available 2018-06-11T07:46:47Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Бровченко, А. І. Розвиток образного мислення у майбутніх педагогів-дизайнерів / А. І. Бровченко // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХІІІ (133). – С. 37-45. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19524
dc.description.abstract У статті розглядаються методи ефективної активації і стимуляції інтелектуалізації образів, як важливого складника системи формування образного мислення майбутніх дизайнерів. Виділяються методи оживлення, входження, трансформації, співвідчуттів для стимулювання здатності до швидкої інтелектуалізації образів. Висвітлені методи з Теорії вирішення винахідницьких задач (за Г. С. Альтшуллером) які, на думку автора, сприятимуть ефективній стимуляції інтелектуалізації образів. Розглядається Латеральне мислення (за Едуардом де Боно), як важливий засіб вивільнення процесів мислення від стереотипії, для ефективної проектувальної діяльності дизайнерів. Виявляються особливості методів бісоціації, техніки модерації, рефлексивних пауз. Проводиться огляд основних методів розвитку інтуїтивного мислення, що є одним з механізмів образного мислення дизайнерів професійної освіти. Висловлюється думка про рефлексію, як механізм забезпечення перебігу професійної миследіяльності фахівця. ua
dc.description.abstract В статье рассматриваются методы эффективной активации и стимулирования интеллектуализации образов, как важной составляющей системы формирования образного мышления будущих дизайнеров. Выделяются методы оживления, вхождения, трансформации, соощущения для стимуляции способности к быстрому интеллектуализации образов. Освещены методы из Теории решения изобретательских задач (за Г. С. Альтшуллером) которые по мнению автора, содействуют эффективной стимуляции интеллектуализации образов. Рассматривается Латеральное мышление (за Едуардом де Боно) как важное средство освобождения процессов мышления от стереотопии для эффективной проэктной деятельности дизайнера. Выявляются особенности методов бисоциации, техники модерации, рфлексивных пауз. Проводится рассмотрение основных методов развития интуитивного мышления, которое есть одним из механизмов образного мышления дизайнеров профессионального образования. Выражется мысль о рефлексии, как механизма обеспечения прохождения мысленной деятельности специалиста. ua
dc.description.abstract The effective methods of efficient activation and stimulation of intellectualization of images, as an important component of the system of creating figurative thinking of the future designers were discussed in this article. The methods of revitalization, participation, transformation feelings to stimulate the capacity for rapid intellectualization of images were defined in the article. The article highlights the methods of the Theory of inventive problem solving (G. S. Altshuller) which, in the author’s opinion, will contribute to the effective stimulation of intellectualization of images. Lateral thinking is considered (according to Edward de Bono) as an important means of release of stereotype thinking processes for effective designing activity of designers. The features of double sociations (“bisotsiatsiyi”) of methods, moderation techniques and reflective pauses were revealed. A review of the main methods of intuitive thinking, which is one of the mechanisms of creative thinking, of the designers of professional education was made. It was suggested that reflection is a mechanism to ensure the implementation of thinking activity of a professional specialist. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інтелектуалізація образів ua
dc.subject коренепластика ua
dc.subject Теорія вирішення технічних задач ua
dc.subject латеральне мислення ua
dc.subject дивергентне мислення ua
dc.subject інтуїтивне мислення ua
dc.subject рефлексія ua
dc.subject тренінг ua
dc.subject интеллектуализация образов ua
dc.subject коренепластика ua
dc.subject Технология решения изобретательских задач ua
dc.subject Латеральное мышление ua
dc.subject интуитивное мышление ua
dc.subject рефлексия ua
dc.subject intellectualization of images ua
dc.subject root plastics ua
dc.subject Theory of inventive problem solving ua
dc.subject lateral thinking ua
dc.subject divergent thinking ua
dc.subject intuitive thinking ua
dc.subject reflection ua
dc.subject training ua
dc.subject.classification 378.011.3-057:712]:159.954.4 ua
dc.title Розвиток образного мислення у майбутніх педагогів-дизайнерів ua
dc.title.alternative Развитие образного мышления у будущих педагогов-дизайнеров ua
dc.title.alternative Development of figurative thinking of future teachers-designers ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics