DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 133 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19501
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВернидуб, Р. М.-
dc.date.accessioned2018-06-07T12:56:32Z-
dc.date.available2018-06-07T12:56:32Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationВернидуб, Р. М. Моделі розробки освітніх програм дослідницького навчання для підготовки нового учителя фізики і математики / Р. М. Вернидуб // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХІІІ (133). – С. 5-12.ua
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19501-
dc.description.abstractОбговорюються актуальні завдання вищої педагогічної освіти в контексті формування моделей освітніх програм дослідницького навчання для підготовки учителя фізики і математики нової української школи в умовах розгортання інформаційного суспільства. Зосереджується увага на провідній ролі науки, необхідності запровадження освітніх програм дослідницького характеру для підготовки нового вчителя з інноваційною спрямованістю на майбутню професійну діяльність. Виділяються два види наукової діяльності студентів, які різняться рівнем включення в формальний навчальний процес: навчально-дослідницька і науково-дослідницька робота студентів. Обговорюються етапи побудови з використанням методики проекту розвитку освітніх компетентностей CoRe2 таких новітніх освітніх програм дослідницького навчання для підготовки учителів фізики і математики.ua
dc.description.abstractОбсуждаются актуальные задачи высшего педагогического образования в контексте формирования моделей образовательных программ исследовательского обучения для подготовки учителя физики и математики новой украинской школы в условиях развертывания информационного общества. Сосредотачивается внимание на ведущей роли науки, необходимости ввода образовательных программ исследовательского характера для подготовки нового учителя с инновационной направленностью на будущую профессиональную деятельность. Выделяются два вида научной деятельности студентов, которые отличаются уровнем включения в формальный учебный процесс: учебно-исследовательская и научно- исследовательская работа студентов. Обсуждаются этапы построения с использованием методики проекта развития образовательных компетентностей CoRe2 таких новейших образовательных программ исследовательского обучения для підготовки учителей физики и математики.ua
dc.description.abstractCome into question actual tasks of higher pedagogical education in the context of forming of models of the educational programs of research studies for educating of teacher of physics and mathematics of new Ukrainian school in the conditions of development of informative society. Attention is concentrated on the leading role of science, necessity of input of the educational programs of research character for educating of new teacher with an innovative orientation on future professional activity.ua
dc.language.isoukua
dc.publisherВидавництво НПУ імені М. П. Драгомановаua
dc.subjectвища педагогічна освітаua
dc.subjectінформаційне суспільствоua
dc.subjectдослідницьке навчанняua
dc.subjectпідготовка учителя фізики і математикиua
dc.subjectвысшее педагогическое образованиеua
dc.subjectинформационное обществоua
dc.subjectисследовательское обучениеua
dc.subjectподготовка учителя физики и математикиua
dc.subjecthigher pedagogical educationua
dc.subjectinformative societyua
dc.subjectresearch studiesua
dc.subjecteducating of teacher of physics and mathematicsua
dc.subject.classification378.011.3ua
dc.titleМоделі розробки освітніх програм дослідницького навчання для підготовки нового учителя фізики і математикиua
dc.title.alternativeМодели разработки образовательных программ исследовательского обучения для подготовки нового учителя физики и математикиua
dc.title.alternativeThe models of educational program of research studies development for educating of new teacher of physics and mathematicsua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Випуск 133

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vernydub.pdf293.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.