DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 58 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19481
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХижун, Я. В.-
dc.date.accessioned2018-06-06T10:54:38Z-
dc.date.available2018-06-06T10:54:38Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationХижун, Я. В. Інтерактив у практиці вивчення іноземної (англійської) мови : переваги та недоліки / Я. В. Хижун // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 58. - С. 157-162.ua
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19481-
dc.description.abstractСтаття присвячена розгляду тих позитивних та проблемних моментів, які виникають в процесі використання інтерактивних методів вивчення англійської мови на практичних заняттях зі студентами. Мета статті – виокремлення переваг використання коротких групових стратегій, які дозволять активно залучити студентську аудиторію у навчальний процес, та акцент на недоліках, які можуть виникати в процесі навчання. Нагoлoшенo на неoбхiднoстi фoрсування у студентiв неoбхiднoї кoмунiкативнoї спрoмoжнoстi у сферах прoфесiйнoгo спiлкування в уснiй i писемнiй формi. В статті презентовано деякі стратегії групового та парного навчання.ua
dc.description.abstractСтатья посвящена рассмотрению тех положительных и проблемных моментов, которые возникают в процессе использования интерактивных методов изучения английского языка на практических занятиях со студентами. Цель статьи – очертить преимущества использования коротких групповых стратегий, которые способствуют активному привлечению студенческой аудитории в учебный процесс и акцентировать внимание на недостатках, которые могут возникать в процессе обучения. Подчеркнута необходимость форсирования у студентов коммуникативной способности в сферах профессионального общения в устной и письменной форме. В статье представлены некоторые стратегии группового и парного обучения.ua
dc.description.abstractThe article is devoted to the consideration of the positive and problem moments that arise in the process of using interactive methods of studying English at practical classes with students. The purpose of the paper is to highlight the advantages of using short group strategies that will actively involve the student audience in the learning process and emphasize the disadvantages that may arise in the learning process. It is emphasized attention on the necessity of speeding up imperative communicative capacities in the field of professional communication in students’ speech and writing. The article presents some strategies for group and pair learning.ua
dc.language.isoukua
dc.publisherНПУ імені М. П. Драгомановаua
dc.subjectпрактичні заняття з англійської мовиua
dc.subjectінтерактивні методиua
dc.subjectгрупові стратегії письма і говорінняua
dc.subjectактивізація навчальної діяльностіua
dc.subjectпрактические занятия по английскому языкуua
dc.subjectинтерактивные методыua
dc.subjectкороткие групповые стратегии письма и говоренияua
dc.subjectактивизация учебной деятельностиua
dc.subjectpractical classes in Englishua
dc.subjectinteractive methodsua
dc.subjectgroup strategies of writing and speakingua
dc.subjectactivization of educational activitiesua
dc.subject.classification378.016:811.111ua
dc.titleІнтерактив у практиці вивчення іноземної (англійської) мови : переваги та недолікиua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Випуск 58

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Khyzhun.pdf314.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.