DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 58 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19468
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСухопар, В. Ф.-
dc.date.accessioned2018-06-05T13:44:45Z-
dc.date.available2018-06-05T13:44:45Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСухопар, В. Ф. Формування мовно-комунікативної компетентності фахівця як соціолінгвістична проблема / В. Ф. Сухопар // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 58. - С. 142-149.ua
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19468-
dc.description.abstractСтаття присвячена теоретичним та практичним проблемам викладання української мови в вищій школі в зв’язку з її особливим юридичним, навчально-педагогічним і функціональним статусом. Автор підкреслює особливе соціальне і наукове значення поняття рідна мова, оскільки воно є ключовим чинником у справі захисту етнічного суверенітету і збереження духовної спадщини народу, а також є важливим елементом лінгводидактики як в процесі навчання в цілому, так і в процесі викладання певної мови.ua
dc.description.abstractСтатья посвящена теоретическим и практическим проблемам преподавания украинского языка в высшей школе в связи с его особым юридическим, учебно-педагогическим и функциональным статусом. Автор подчеркивает особое социальное и научное значение понятия родной язык, поскольку оно является ключевым фактором в деле защиты этнического суверенитета и сохранения духовного наследия народа, а также является важным элементом лингводидактики как в процессе обучения в целом, так и в процессе преподавания конкретного языка.ua
dc.description.abstractThe article is devoted to the theoretical and practical problems towards teaching the Ukrainian language in the Higher School in connection with its special legal, the primary-pedagogical and the functional status. The author emphasizes special social and scientific importance of concept the native language, as it is the dominant factor in the case of protection of the ethnic sovereignty and preservation of the spiritual inheritance of people; also it is the important element of the linguodidactics as in learning on the whole, as in teaching the certain language.ua
dc.language.isoukua
dc.publisherНПУ імені М. П. Драгомановаua
dc.subjectфункціональний статус мовиua
dc.subjectнавчально-педагогічний статус мовиua
dc.subjectмовно-культурна ідентичністьua
dc.subjectмовно-культурна поведінкаua
dc.subjectмовна ситуаціяua
dc.subjectмовна політикаua
dc.subjectмовна свідомістьua
dc.subjectрідна моваua
dc.subjectфункциональный статус языкаua
dc.subjectучебно-педагогический статус языкаua
dc.subjectязыково-культурная идентичностьua
dc.subjectязыково-культурное поведениеua
dc.subjectязыковая ситуацияua
dc.subjectязыковая политикаua
dc.subjectязыковое сознаниеua
dc.subjectродной языкua
dc.subjectfunctional status of languageua
dc.subjecteducational-pedagogical status of languageua
dc.subjectlingually-cultural identityua
dc.subjectlingually-cultural behaviorua
dc.subjectlanguage situationua
dc.subjectlanguage politicsua
dc.subjectlanguage consciousnessua
dc.subjectthe mother tongueua
dc.subject.classification378.016:811.161.2ua
dc.titleФормування мовно-комунікативної компетентності фахівця як соціолінгвістична проблемаua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Випуск 58

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sukhopar.pdf330.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.