DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 58 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19467
Title: Обгрунтування концепції формування мовно-методичної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови
Authors: Сурмач, О. Я.
Божок, О. С.
Keywords: концепція
мовно-методична компетентність
підхід
принцип
компонент
критерії
педагогічні умови
концепция
лингво-методическая компетентность
подход
критерии
педагогические условия
conception
linguistic and methodological competences
approach
principle
component
criteria
pedagogical conditions
Issue Date: 2017
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Сурмач, О. Я. Обгрунтування концепції формування мовно-методичної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови / О. Я. Сурмач, О. С. Божок // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 58. - С. 136-142.
Abstract: В статі розглядається сутність і зміст педагогічної концепції як системи поглядів на педагогічне явище – мовно-методичну компетентність, спосіб її розуміння, процес формування у майбутнього вчителя. Розкрито лінгводидактичний й технологічний потенціал майбутнього вчителя, який реалізується у процесі формування досліджуваної іншомовної компетентності через зміст, форми, методи і засоби навчання студентів. Розроблено й обґрунтовано структурно-функціональну модель мовно-методичної компетентності. Питання потреби в іншомовному спілкуванні особистості набувають особливої ваги в умовах становлення української державності, виходу її на міжнародний рівень, що зумовлює необхідність підвищення культурного потенціалу суспільства загалом та підготовки фахівців, носіїв цієї культури зокрема.
В статье рассматривается суть и содержание понятия педагогической концепции как системы взглядов на педагогическое явление – лингвистическую и методическую компетентности, способы их понимания, процесс формирования у будущего учителя школы. Раскрыты лингводидактический и технологический потенциал будущего учителя, который реализуестя в процессе формирования исследуемой иноязычной компетентности сквозь призму содержания, форм, методов и способов обучения студентов. Разработана и аргументированная модель лингво-методической компетентности. Проблемы иноязычного общения требуют особенного внимания в условиях становления культурного потенциала Украины, выхода страны на международный уровень, что обуславливает необходимость в культурном потенциале общества и подготовки специалистов – носителей культуры.
The article reveals the essence and the context of the pedagogical conception as the system of the views on the pedagogical phenomenon – linguistic and methogological competences; the way of its notion in the process of teacher’s competence formation. The technological, linguistic and methodological potential of the future teacher is discovered in the article. This potential is realized in the process of formation of investigated foreign competence through the content, forms, methods and means of teaching the students. The structural and functional model is devised and proved by authors. The problem of the requirement to speak fluent foreign language takes the main role in the Ukrainian state formation, its presentation on the European scene therefore the cultural potential of the society is elevated as well as the professional training in particularly.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19467
Appears in Collections:Випуск 58

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Surmach_Bozhok.pdf317.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.