Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Kobylianska, I. V.
dc.date.accessioned 2018-06-04T12:05:17Z
dc.date.available 2018-06-04T12:05:17Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Kobylianska, I. V. Error correction in foreign language teaching : Виправлення помилок у викладанні іноземної мови / I. V. Kobylianska // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 58. - С. 70-76. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19437
dc.description.abstract This article analyzes approaches and methods in foreign language teaching which relate to the correction of errors committed by the learner of a second language, in this case English. The difference between the term error and mistake as understood by linguists is established. The types of error which are typically committed by the learner, error analysis, the error treatment and various techniques available to the teacher providing positive feedback are considered. The final part of article describes the ways in which errors might be corrected in the language learning situation and considers the diversity of approaches is taken up in the Common European Frame work. ua
dc.description.abstract Стаття аналізує підходи та методи викладання іноземної мови, які стосуються корекції помилок, здійснені студентами другою іноземною мовою, в даному випадку англійською. Встановлено різницю між термінами "error" та "mistake" за висловленнями лінгвістів. Розглядаються типи помилок, які зазвичай здійснюються студентами, трактування помилок та різні методи, доступні для викладача для забезпечення позитивного зворотного зв’язку. Заключна частина статті описує методи виправлення помилок у процесі вивчення мови та розглядає різноманітні підходи відповідно до Загальноєвропейського зразка. ua
dc.description.abstract Статья анализирует подходы и методы преподавания иностранного языка, которые касаются коррекции ошибок, совершенных студентами на иностранном языке, в данном случае на английском. Установлено разницу между терминами "error" и "mistake" за высказываниями лингвистов. Рассматриваются типы ошибок, которые обычно осуществляются студентами, трактовка ошибок, различные методы, доступные для преподавателя для обеспечения положительной обратной связи. Заключительная часть статьи описывает методы исправления ошибок в процессе изучения языка и рассматривает различные подходы в соответствии с Общеевропейским образцом. ua
dc.language.iso en ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject learners’ errors ua
dc.subject treatment of errors ua
dc.subject сlassifying errors ua
dc.subject сorrective feedback ua
dc.subject positive feedback ua
dc.subject помилки студентів ua
dc.subject пояснення помилок ua
dc.subject класифікація помилок ua
dc.subject коригувальний зворотний зв’язок ua
dc.subject позитивний зворотний зв’язок ua
dc.subject ошибки студентов ua
dc.subject объяснения ошибок ua
dc.subject классификация ошибок ua
dc.subject корректирующая обратная связь ua
dc.subject положительная обратная связь ua
dc.subject.classification 378.016:811 ua
dc.title Error correction in foreign language teaching ua
dc.title.alternative Виправлення помилок у викладанні іноземної мови ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу