DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 58 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19435
Title: Self-assessment in teaching grammar: raising grammatical awareness of philology majors
Other Titles: Самооцінювання у навчанні граматики: підвищення граматичної обізнаності студентів-філологів
Authors: Kavytska, T.
Osidak, V.
Keywords: explicit grammar teaching
grammatical knowledge and abilities
raising grammatical awareness
self and peer assessment
самооцінювання та взаємооцінювання
експліцитне викладання граматики
граматичні знання та навички
розвиток умінь критичного осмислення граматичних явищ
самооценивание и взаимоооценивание
эксплицитное преподавания грамматики
грамматические знания и навыки
развитие умений критического осмысления грамматических явлений
Issue Date: 2017
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Kavytska, T. Self-assessment in teaching grammar: raising grammatical awareness of philology majors : Самооцінювання у навчанні граматики : підвищення граматичної обізнаності студентів-філологів / T. Kavytska, V. Osidak // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 58. - С. 55-64.
Abstract: This paper suggests an updated look at self and peer assessment in fostering grammar acquisition. It describes an explicit model of grammar teaching which aims at raising grammatical awareness in students majoring in Philology. The authors advocate self and peer assessment practices that furnish students with the strategies to make observations of grammar phenomena, work out the rules and apply them for effective communication. The authors claim that besides grammatical abilities in four speech skills, it is essential to recognize grammatical knowledge as an effective means of foreign language learning, especially when it comes to adult learners. Based on this rationale, they offer sample activities for explicit grammar teaching through utilizing self and peer assessment.
У статті пропонується перегляд ролі самооцінювання та взаємооцінювання у вивченні граматики студентами мовних спеціальностей. Описано експліцитну модель викладання граматики, яка спрямована на підвищення граматичної обізнаності студентів за рахунок розвитку умінь критичного осмислення граматичних явищ та свідомого застосування їх у спілкуванні. Обґрунтована практика самоооцінювання й взаємооцінювання відповідає цілям викладання граматики у вищій школі та спирається на чотириетапний процес формування граматичної компетенції. Автори розглядають граматичні знання як ефективний засіб свідомого вивчення іноземної мови та пропонують завдання на підвищення граматичної обізнаності студентів із залученням самооцінювання та взаємооцінювання.
В статье пересматривается роль самооценивания и взаимоооценивания в изучении грамматики студентами языковых специальностей в рамках эксплицитной модели преподавания грамматики. Указанная модель нацелена на повышение грамматической осознанности студентов за счет развития умений критического осмысления грамматических явлений и сознательного применения их в речи. Авторы рассматривают грамматические знания как эффективное средство сознательного изучения иностранного языка и предлагают задания на повышение грамматической осознанности студентов с привлечением практики самооценивания и взаимоооценивания.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19435
Appears in Collections:Випуск 58

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kavytska_Osidak.pdf319.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.