Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Проблеми навчання фонетики в підручниках з французької мови для вищих навчальних закладів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бадікова, Н. О.
dc.date.accessioned 2018-06-01T09:59:27Z
dc.date.available 2018-06-01T09:59:27Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Бадікова, Н. О. Проблеми навчання фонетики в підручниках з французької мови для вищих навчальних закладів / Н. О. Бадікова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 58. - С. 5-13. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19408
dc.description.abstract У статті подані аналіз методик викладання та вивчення фонетичного матеріалу в підручниках з французької мови, що використовуються у вищих навчальних закладах України, та пропозиції щодо покращення викладу та засвоєння фонетичного матеріалу з французької мови. З однієї сторони, наші дослідження спрямовані на швидке оволодіння основним фонетичним матеріалом та технікою читання, що безпосередньо пов’язана з ним, з іншої – на вдосконалення у цій галузі на протязі років навчання, або ж вони знадобляться для викладу фонетичного курсу для філологів та перекладачів. ua
dc.description.abstract В статье представлен анализ методик преподавания и изучения фонетического материала в учебниках по французскому языку, которые используются в высших учебных заведениях Украины, и предложения касательно усовершенствования преподавания и изучения фонетического материала по французскому языку. С одной стороны, наши исследования направлены на быстрое овладение основным фонетическим материалом и техникой чтения, которая непосредственно связана с ним, с другой – на усовершенствование в этой области на протяжении годов обучения, или они пригодятся для изложения фонетического курса для филологов и переводчиков. ua
dc.description.abstract The article highlights phoenetics teaching methodology analysis of French learning textbooks used in higher educational institutions of Ukraine, and French phoenetics material comprehension. On one hand, our research is aimed at fast achievements in phoenetics, and reading technics enhancements related to it. On the other hand, it’s aimed at improving skills in this sphere during the process of studying. It can be also used in teaching phoenetics at the courses for philologists and translators/interpreter. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject французька мова ua
dc.subject фонетика ua
dc.subject підручник ua
dc.subject методика викладання ua
dc.subject фонетичні вправи ua
dc.subject французский язык ua
dc.subject учебник ua
dc.subject методика преподавания ua
dc.subject фонетические упражнения ua
dc.subject French ua
dc.subject phonetics ua
dc.subject textbook ua
dc.subject teaching methodology ua
dc.subject phonetics exercises ua
dc.subject.classification 378.016:811.133.1’342 (075.8) ua
dc.title Проблеми навчання фонетики в підручниках з французької мови для вищих навчальних закладів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу