ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Чень Бо | |
dc.date.accessioned | 2018-05-30T12:23:18Z | |
dc.date.available | 2018-05-30T12:23:18Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Чень Бо. Когнітивно-мотиваційний напрям підготовки майбутнього вчителя музики до виконавсько-інтерпретаційної роботи зі школярами / Чень Бо // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 21 (26). - С. 67-70. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19372 | |
dc.description.abstract | Стаття розкриває когнітивно-мотиваційний напрям інструментальної підготовки майбутніх учителів музики до виконавсько-інтерпретаційної діяльності з учнями. Виокремлення когнітивно-мотиваційного напрямку інструментальної підготовки студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів до виконавсько-інтерпретаційної діяльності має важливе функціональне значення у структурній моделі означеного феномена, що охоплює мотиваційно-спрямований, когнітивно-оцінювальний, виконавсько-самостійний і творчо-продуктивний компоненти. Наведені методи діагностування цього напряму діяльності. | ua |
dc.description.abstract | Статья раскрывает когнитивно-мотивационное направление инструментальной подготовки будущих учителей музыки к исполнительской-интерпретационной деятельности с учащимися. Выделение когнитивно-мотивационного направления инструментальной подготовки студентов факультетов искусств педагогических университетов в исполнительно-интерпретационной деятельности имеет важное функциональное значение в структурной модели указанного феномена, которая охватывает мотивационно-направленный, когнитивно-оценочный, исполнительно-самостоятельный и творчески-продуктивный компоненты. Приведены методы диагностирования этого направления деятельности. | ua |
dc.description.abstract | The article reveals the cognitive-motivational direction of musical training for future teachers of music-performing interpretative activities for students. Separation of cognitive-motivational direction musical training students of pedagogical universities to arts-performing interpretative activity has an important functional role in the structural model appointed phenomenon, encompassing motivational aims, cognitive-Evaluation, performance-independent and creative-productive components. The methods of diagnosing these activities. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | інструментальна підготовка | ua |
dc.subject | майбутній вчитель музики | ua |
dc.subject | виконавсько-інтерпретаційна діяльнісність | ua |
dc.subject | когнітивно-мотиваційний напрям | ua |
dc.subject | инструментальная подготовка | ua |
dc.subject | будущий учитель музыки | ua |
dc.subject | исполнительско-интерпретационная деятельность | ua |
dc.subject | когнитивно-мотивационное направление | ua |
dc.subject | musical training | ua |
dc.subject | the future teacher of music | ua |
dc.subject | performing diyalnisnist-interpretive | ua |
dc.subject | cognitive-motivational direction | ua |
dc.subject.classification | 378 | ua |
dc.title | Когнітивно-мотиваційний напрям підготовки майбутнього вчителя музики до виконавсько-інтерпретаційної роботи зі школярами | ua |
dc.type | Article | ua |