Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Когнітивно-мотиваційний напрям підготовки майбутнього вчителя музики до виконавсько-інтерпретаційної роботи зі школярами

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чень Бо
dc.date.accessioned 2018-05-30T12:23:18Z
dc.date.available 2018-05-30T12:23:18Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Чень Бо. Когнітивно-мотиваційний напрям підготовки майбутнього вчителя музики до виконавсько-інтерпретаційної роботи зі школярами / Чень Бо // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 21 (26). - С. 67-70. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19372
dc.description.abstract Стаття розкриває когнітивно-мотиваційний напрям інструментальної підготовки майбутніх учителів музики до виконавсько-інтерпретаційної діяльності з учнями. Виокремлення когнітивно-мотиваційного напрямку інструментальної підготовки студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів до виконавсько-інтерпретаційної діяльності має важливе функціональне значення у структурній моделі означеного феномена, що охоплює мотиваційно-спрямований, когнітивно-оцінювальний, виконавсько-самостійний і творчо-продуктивний компоненти. Наведені методи діагностування цього напряму діяльності. ua
dc.description.abstract Статья раскрывает когнитивно-мотивационное направление инструментальной подготовки будущих учителей музыки к исполнительской-интерпретационной деятельности с учащимися. Выделение когнитивно-мотивационного направления инструментальной подготовки студентов факультетов искусств педагогических университетов в исполнительно-интерпретационной деятельности имеет важное функциональное значение в структурной модели указанного феномена, которая охватывает мотивационно-направленный, когнитивно-оценочный, исполнительно-самостоятельный и творчески-продуктивный компоненты. Приведены методы диагностирования этого направления деятельности. ua
dc.description.abstract The article reveals the cognitive-motivational direction of musical training for future teachers of music-performing interpretative activities for students. Separation of cognitive-motivational direction musical training students of pedagogical universities to arts-performing interpretative activity has an important functional role in the structural model appointed phenomenon, encompassing motivational aims, cognitive-Evaluation, performance-independent and creative-productive components. The methods of diagnosing these activities. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інструментальна підготовка ua
dc.subject майбутній вчитель музики ua
dc.subject виконавсько-інтерпретаційна діяльнісність ua
dc.subject когнітивно-мотиваційний напрям ua
dc.subject инструментальная подготовка ua
dc.subject будущий учитель музыки ua
dc.subject исполнительско-интерпретационная деятельность ua
dc.subject когнитивно-мотивационное направление ua
dc.subject musical training ua
dc.subject the future teacher of music ua
dc.subject performing diyalnisnist-interpretive ua
dc.subject cognitive-motivational direction ua
dc.subject.classification 378 ua
dc.title Когнітивно-мотиваційний напрям підготовки майбутнього вчителя музики до виконавсько-інтерпретаційної роботи зі школярами ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу