DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти » Випуск 21 (26) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19370
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХу Манлі-
dc.date.accessioned2018-05-30T12:16:02Z-
dc.date.available2018-05-30T12:16:02Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationХу Манлі. Специфіка підготовки майбутніх учителів музики до роботи з вокальними ансамблями / Ху Манлі // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 21 (26). - С. 62-66.ua
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19370-
dc.description.abstractУ статті розкрита специфіка підготовки студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів до вокально-ансамблевої роботи з учнями. Розглянуто зміст і особливості цієї роботи. Специфіка підготовки майбутнього вчителя музики до керівництва вокальними ансамблями розглянута з позиції наявності співацької компетентності, глибоких знань вокально-хорового репертуару, мистецтва оволодіння керівником вокального ансамблю не лише організаторськими здібностями, але й виконавськими вокальними навичками.ua
dc.description.abstractВ статье раскрыта специфика подготовки студентов факультетов искусств педагогических университетов к вокально-ансамблевой работе с учащимися. Рассмотрено содержание и особенности этой работы. Специфика подготовки будущего учителя музыки к руководству вокальными ансамблями рассмотрена с позиции наличия певческой компетентности, глубоких знаний вокально-хорового репертуара, искусства овладения руководителем вокального ансамбля не только организаторскими способностями, но и исполнительными вокальными навыками.ua
dc.description.abstractThe article deals with the specifics of training students of pedagogical universities to arts vocal-ensemble work with students. The content and features of this work. Specificity of training future music teachers to guide vocal ensembles considered from the perspective of the singers presence expertise, deep knowledge of vocal and choral repertoire, mastering the art of the leader of the choir not only organizational skills, but also performing vocal skills.ua
dc.language.isoukua
dc.publisherНПУ імені М. П. Драгомановаua
dc.subjectпідготовкаua
dc.subjectмайбутній вчитель музикиua
dc.subjectспецифікаua
dc.subjectкерівництво вокальними ансамблями учнівua
dc.subjectподготовкаua
dc.subjectбудущий учитель музыкиua
dc.subjectспецификаua
dc.subjectруководство вокальными ансамблями учениковua
dc.subjecteducationua
dc.subjectfuture music teacherua
dc.subjectspecificity guide vocal group of studentsua
dc.subject.classification378ua
dc.titleСпецифіка підготовки майбутніх учителів музики до роботи з вокальними ансамблямиua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Випуск 21 (26)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Khu Manli.pdf261.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.