DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти » Випуск 21 (26) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19370
Title: Специфіка підготовки майбутніх учителів музики до роботи з вокальними ансамблями
Authors: Ху Манлі
Keywords: підготовка
майбутній вчитель музики
специфіка
керівництво вокальними ансамблями учнів
подготовка
будущий учитель музыки
специфика
руководство вокальными ансамблями учеников
education
future music teacher
specificity guide vocal group of students
Issue Date: 2016
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Ху Манлі. Специфіка підготовки майбутніх учителів музики до роботи з вокальними ансамблями / Ху Манлі // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 21 (26). - С. 62-66.
Abstract: У статті розкрита специфіка підготовки студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів до вокально-ансамблевої роботи з учнями. Розглянуто зміст і особливості цієї роботи. Специфіка підготовки майбутнього вчителя музики до керівництва вокальними ансамблями розглянута з позиції наявності співацької компетентності, глибоких знань вокально-хорового репертуару, мистецтва оволодіння керівником вокального ансамблю не лише організаторськими здібностями, але й виконавськими вокальними навичками.
В статье раскрыта специфика подготовки студентов факультетов искусств педагогических университетов к вокально-ансамблевой работе с учащимися. Рассмотрено содержание и особенности этой работы. Специфика подготовки будущего учителя музыки к руководству вокальными ансамблями рассмотрена с позиции наличия певческой компетентности, глубоких знаний вокально-хорового репертуара, искусства овладения руководителем вокального ансамбля не только организаторскими способностями, но и исполнительными вокальными навыками.
The article deals with the specifics of training students of pedagogical universities to arts vocal-ensemble work with students. The content and features of this work. Specificity of training future music teachers to guide vocal ensembles considered from the perspective of the singers presence expertise, deep knowledge of vocal and choral repertoire, mastering the art of the leader of the choir not only organizational skills, but also performing vocal skills.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19370
Appears in Collections:Випуск 21 (26)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Khu Manli.pdf261.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.